No tie podjazdy by som určite ľuďom nespomínal, na jednom prejazde tam zrazila tram dieťa. Navyše celkovo architektúra úplne zle, veľa peňazí za málo muziky. No a čo také dochadzkove vzdialenosti na Malej Ohrade alebo z ulice Na Klaudiance alebo Lesná v Brne, tam máš tu vzdialenosť možno ešte väčšiu. Aj tak električka neobslúži všetky smery, takže bus linky úplne nezaniknu a pri Metre môže byť prestup na bus.
Dispecer
To je cieľ ŽSR pri modernizácii tratí na území mesta (napr. Košice - Kysak), akurát, bohužiaľ, si na to ešte chvíľku počkáme, kým sa im podarí dostať sa s touto modernizáciou aj do realizácie (2033?).
P. S. V zmysle dnešnej legislatívy už nové úrovňové priecestia (na hlavných tratiach) nemôžu vznikať.