Reakcia na: 110mat110 #84182:
No vidíte, aj v takej nepriaznivej konštelácii máte 20 minút autom a 20 minút MHD (počítam to odhadom ako 35 minút celkom -mínus- 15 minút počas cestovania pre seba). Nehovorím, že vám to vychádza lepšie pre MHD (ušetríte akurát energiu sústredenia na šoférovanie) ale vidíte, že je to aspoň porovnateľné. Na cene paliva samozrejme strácate veľa. A kým niekto je po práci rád, že môže hneď "vypnúť", niekto si dá ešte jednu malú "makačku" za volantom, pri ktorej celých 15 minút nesmie urobiť chybu. (Túto cenu ľudia častokrát nedávajú do svojich kalkulácií, ako by to nič neznamenalo.)
veteran
Je na jednej strane pravda, že mal akú-takú výhodu, keďže je v súčasnosti direktor. Ale sorry jako, ale žeby sa jeden kandidát nevedel vyjadriť na otázku, koľko má DPMK garáží a ešte potom zadrie, že to pre riaditeľa nie je relevantný údaj?
Pochopím, že nevie, koľko voltov je v sieti – to bola úplne nepodstatná otázka. Ale kandidovať na direktora a nepoznať počet a polohu tej jednej garáže a nevedieť sa vyjadriť, aké výhody/nevýhody táto situácia má... Alebo počty vozidiel. Ako potom koncipuje stratégiu, keď ani nevie, koľko čoho je?
Naproti tomu Padyšák po roku vo funkcii vyzerá, že zhruba tuší, čomu šéfuje (alebo to mal minimálne na verejnú časť pohovoru veľmi dobre natrénované). Vie, že sa rieši odstavovanie busov aj na inom mieste, než GaHor, vie, že trhanári tam nechávajú vozy na medzidiel a je tam možnosť umývania vozidla, vedel, aké problémy spôsobilo zrušenie VŠA a dokonca to vedel vyčísliť. Takisto sa vedel vyjadriť na tému vozkm/vlkm/miestkm. Žiadne splietanie somarín o električke na letisko, žiadne science fiction o autonómnych vozidlách alebo rojčenie o busoch na vodíkový pohon.
K transparentnosti výberu: Tu je jedno veľké, veľmi veľké mínus. Ani nevieme, kto každý sa prihlásil a na základe čoho sa komisia v prvej časti rozhodovala. To je taká polovičatá robota, ktorá len vnáša pochybnosti.