Reakcia na: romeo #84178:
Áno, to zmeškanie pohovoru je blbé a výpadok spoja vie poriadne donútiť improvizovať. (Rýchle zháňať taxi, telefonovať tým, čo ma čakajú...) Ja som raz tak zle rozumel anglickú výslovnosť a na pohovor som prišiel na Slovenskú, kým oni mi v telefóne po anglicky chceli povedať Floriánsku (Eurodom). A tak som zmeškal o trištvrte hodinu, ale nakoniec ma zobrali (aj do roboty). Časy auta a verejnej dopravy radím porovnávať door-to-door (lebo niekto meria iba jazdu autom po hlavnej ceste), pretože len tak sa zohľadní celá pravda o aute: ako dlho k nemu pred jazdou kráčam a ako dlho mi v cieli trvá zaparkovať a ako dlho idem od parkoviska ku dverám. A potom to porovnať s MHD (cesta na zastávku a zo zastávky a koľko skutočne produktívneho času je možné mať v danom spoji – pokojné sedenie alebo státie bez tlačenice – ak taký čas je, odrátava sa ako čas využiteľný na iné veci).
A novinka – včera za obedom vyšiel článok, že Antik spustil dlho avizované zdieľanie power baniek

veteran
Je na jednej strane pravda, že mal akú-takú výhodu, keďže je v súčasnosti direktor. Ale sorry jako, ale žeby sa jeden kandidát nevedel vyjadriť na otázku, koľko má DPMK garáží a ešte potom zadrie, že to pre riaditeľa nie je relevantný údaj?
Pochopím, že nevie, koľko voltov je v sieti – to bola úplne nepodstatná otázka. Ale kandidovať na direktora a nepoznať počet a polohu tej jednej garáže a nevedieť sa vyjadriť, aké výhody/nevýhody táto situácia má... Alebo počty vozidiel. Ako potom koncipuje stratégiu, keď ani nevie, koľko čoho je?
Naproti tomu Padyšák po roku vo funkcii vyzerá, že zhruba tuší, čomu šéfuje (alebo to mal minimálne na verejnú časť pohovoru veľmi dobre natrénované). Vie, že sa rieši odstavovanie busov aj na inom mieste, než GaHor, vie, že trhanári tam nechávajú vozy na medzidiel a je tam možnosť umývania vozidla, vedel, aké problémy spôsobilo zrušenie VŠA a dokonca to vedel vyčísliť. Takisto sa vedel vyjadriť na tému vozkm/vlkm/miestkm. Žiadne splietanie somarín o električke na letisko, žiadne science fiction o autonómnych vozidlách alebo rojčenie o busoch na vodíkový pohon.
K transparentnosti výberu: Tu je jedno veľké, veľmi veľké mínus. Ani nevieme, kto každý sa prihlásil a na základe čoho sa komisia v prvej časti rozhodovala. To je taká polovičatá robota, ktorá len vnáša pochybnosti.