Reply on: 110mat110 #84173:
"nemam 700€ v cistom" – nie je celkom jasné, či si pod tým mám predstaviť viac alebo menej. 
Hranica mesačníka bola pred zdražovaním pri 7 cestách týždenne. (Nechce sa mi teraz hľadať Excel, kde mám aktualizované výpočty na nové ceny.) A lacný ročný lístok na Antik bicykle tiež trochu mieša karty v spôsobe cestovania.
Ak ste niekedy zažili obdobie chudoby, čo nikomu príliš neprajem zažiť, tak viete, že cena 1 cesty sa počíta a rozdiel medzi 70 a 90 centami zaváži. A mesačník neznamená vždy úsporu. Ale to len tak na okraj pôvodných úvah, či je 80 centov málo alebo veľa.
veteran
Je na jednej strane pravda, že mal akú-takú výhodu, keďže je v súčasnosti direktor. Ale sorry jako, ale žeby sa jeden kandidát nevedel vyjadriť na otázku, koľko má DPMK garáží a ešte potom zadrie, že to pre riaditeľa nie je relevantný údaj?
Pochopím, že nevie, koľko voltov je v sieti – to bola úplne nepodstatná otázka. Ale kandidovať na direktora a nepoznať počet a polohu tej jednej garáže a nevedieť sa vyjadriť, aké výhody/nevýhody táto situácia má... Alebo počty vozidiel. Ako potom koncipuje stratégiu, keď ani nevie, koľko čoho je?
Naproti tomu Padyšák po roku vo funkcii vyzerá, že zhruba tuší, čomu šéfuje (alebo to mal minimálne na verejnú časť pohovoru veľmi dobre natrénované). Vie, že sa rieši odstavovanie busov aj na inom mieste, než GaHor, vie, že trhanári tam nechávajú vozy na medzidiel a je tam možnosť umývania vozidla, vedel, aké problémy spôsobilo zrušenie VŠA a dokonca to vedel vyčísliť. Takisto sa vedel vyjadriť na tému vozkm/vlkm/miestkm. Žiadne splietanie somarín o električke na letisko, žiadne science fiction o autonómnych vozidlách alebo rojčenie o busoch na vodíkový pohon.
K transparentnosti výberu: Tu je jedno veľké, veľmi veľké mínus. Ani nevieme, kto každý sa prihlásil a na základe čoho sa komisia v prvej časti rozhodovala. To je taká polovičatá robota, ktorá len vnáša pochybnosti.