Ja by som sa skôr zameral na iné veci, o ktorých hovoril. A najmä ako to hovoril.
Je na jednej strane pravda, že mal akú-takú výhodu, keďže je v súčasnosti direktor. Ale sorry jako, ale žeby sa jeden kandidát nevedel vyjadriť na otázku, koľko má DPMK garáží a ešte potom zadrie, že to pre riaditeľa nie je relevantný údaj?
Pochopím, že nevie, koľko voltov je v sieti – to bola úplne nepodstatná otázka. Ale kandidovať na direktora a nepoznať počet a polohu tej jednej garáže a nevedieť sa vyjadriť, aké výhody/nevýhody táto situácia má... Alebo počty vozidiel. Ako potom koncipuje stratégiu, keď ani nevie, koľko čoho je?
Naproti tomu Padyšák po roku vo funkcii vyzerá, že zhruba tuší, čomu šéfuje (alebo to mal minimálne na verejnú časť pohovoru veľmi dobre natrénované). Vie, že sa rieši odstavovanie busov aj na inom mieste, než GaHor, vie, že trhanári tam nechávajú vozy na medzidiel a je tam možnosť umývania vozidla, vedel, aké problémy spôsobilo zrušenie VŠA a dokonca to vedel vyčísliť. Takisto sa vedel vyjadriť na tému vozkm/vlkm/miestkm. Žiadne splietanie somarín o električke na letisko, žiadne science fiction o autonómnych vozidlách alebo rojčenie o busoch na vodíkový pohon.
K transparentnosti výberu: Tu je jedno veľké, veľmi veľké mínus. Ani nevieme, kto každý sa prihlásil a na základe čoho sa komisia v prvej časti rozhodovala. To je taká polovičatá robota, ktorá len vnáša pochybnosti.
Ani po rokoch ma neprestáva prekvapovať, akou silnou témou je v Košiciach 4-zastávkový alebo 10 minútový lístok. Totálne marginálny produkt, ktorý reálne môžu využiť tak možno 2-3% cestujúcich, a ktorý v mnohých porovnateľných mestách ani neexistuje, je dlhodobo tak silno živenou témou, až má človek pocit, že naň cestovala väčšina cestujúcich.
Kto toto ešte stále reálne rieši? Pravidelný cestujúci taký lístok nepotrebuje a občasnému sa to riešiť neoplatí. Je na to nejaké logické vysvetlenie? Boli časy, keď som si z toho robil srandu, ale už sa to preklápa do roviny, že ma to normálne zaujíma z vedeckého hľadiska.
Ja som si to na chvíľu zapol a akurát som zastihol otázky na Padyšáka. Dostal otázku že ak bol zrušený 4 zastávkový lístok, či by nebola dobrá náhrada 10 minútový alebo podobný lístok. A odpovedal že 4 zastávkový sa zneužíval ale neodpovedal prečo by nebola dobrá iná náhrada,odpovedi sa proste vyhol. Takže on za mňa nie. Síce asi môžem poďakovať DP že žijem aspoň zdravšie a tie 4 zastávky sa radšej prejdem
no huraaa, depo uz malo stat kde su vlastne tie eurofondy co boli na modernizaciu depa urcene? co ich rasi rozkradol? alebo preco sa vlastne nezacalo pred tymi 3 rokmi staviat a modernizovat popri MET, vie mi to niekto logicky vysvetlit? prebehlo obstaravanie, vitaz bol znamy tak kde bol problem, preco to zaviazlo?
TIP NA VÝLET
"SVÁTEK VŠECH ŠOTOUŠŮ"
V prahe, 22.2.20 prvá predvádzacia jazda rekonštruovanej súpravy T2.
Akcia potrvá asi dve hodiny, vela zaujímavých fotozastávok.
Odjazd o 13:00 h zo střešovickej vozovne.
Súprava má byť potom nasadená do pravidelnej dopravy na retrolinku 23.
Už po druhý raz som natrafil na vodiča, ktorý zastavoval dobre, že nie s polovicou autobusu mimo zastávky. To je nejaký nový interný predpis pre šoférov?
tu je to podrobnejsie a cele https://kosicednes.sk/udalosti/vitaz-sutaze-na-projekt-met-2-je-z-bratislavy/? a polacek za to nemoze ze sa nik iny neprihlasil a nemaju o to zaujem, tak nech to spravi to koncorcium ked ini nechcu ale hlavne nech sa uz zacne cim skor lebo na tych zvysnych usekoch je modernizacia viac nez urgentna a velmi suri..
Z mojich pozorovaní v prvý deň premávky to BN 9.5 dá bez cúvania, ak vodič trafí správnu stopu (pričom jej poloha je taká, že v kritických miestach nesmú byť obsadené parkovacie stojiská ničím väčším ako Smart ForTwo) a EBN 11 s drobným cúvaním (kvôli blbo umiestnenej dopravnej značke).
Medzitým však došlo k drobným zmenám, takže to tam už trochu vyzerá inak.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
KVKV
"SVÁTEK VŠECH ŠOTOUŠŮ"
V prahe, 22.2.20 prvá predvádzacia jazda rekonštruovanej súpravy T2.
Akcia potrvá asi dve hodiny, vela zaujímavých fotozastávok.
Odjazd o 13:00 h zo střešovickej vozovne.
Súprava má byť potom nasadená do pravidelnej dopravy na retrolinku 23.