V Brne tak aj jazdili, neskôr to bolo kĺbové Vario+sólo, ale nie som si istý, či sa už aj toto nezrušilo. Šlo to ale na úkor zhustenia intervalov, čo v Košiciach nehrozí, keďže s uvedením Varia do prevádzky došlo k zníženiu prepravnej kapacity, pričom interval ostal 15/20´.
Neviem, či je to v Košiciach nutné, hlavne, keď tam električky jazdia v takých úbohých intervaloch. Radšej zaviesť normálny max. 10 minútový takt cez deň a 6´ v špičke, zapnúť preferenciu a potom premýšľať o väčších súpravách.
Vyradene/zlikvidovane: 3501, 3506, 3508, 3509, 3512, 3520, 3533, 3701
Odstavene dlhodobo (na vyradenie): 3505, 3526
Odstavene na dlhsie su este 3529 a 3534
...tak trosku mimo temy.. Kolko realne mame nevyradenych 15 metrovych Solarisov? Kolko z toho je v sucasnosti jazdiacich a kolko odstavenych / dlhodobo nepojazdnych?
V Sobotu 27.04. bude obnovená prevádzka zastávok na stanici, krajský súd, dom umenia a SOŠ automobilová.
24.04. sa začne reko zastávky Magistrát smer KVP a 29.04. zastávka KVP miestny úrad smer nová nemocnica.
V poriadku ja sa nehadam ja len chce,m vidiet vysledky to je cele ale nie o 10 rokov ale co najskor /netvrdim ze to ma byt zajtra/ a uz ked tak preco DPMK vo vlastnej rezii nerobi aspon nutne opravy trati? taka cast na konci juznej triedy by si zasluzila trochu vyrovnat asponm docasne. Niekedy co ja pamatam robilo sa aj v rezii DPMK ked uz bol fakt havarijny stav. Co sa tyka tychto reko trati pockam si na vysledky snad sa toho raz dozijem.
Lukas, ty stalen nechapes, ze peniaze NEBOLI vyclenene na rekonstrukciu trati na jazere NIKDY. Boli vyclenene iba na vypracovanie projektu pre tuto rekonstrukciu. Takze o samotne peniaze na rekonstrukciu sa musi bojovat tak, ci tak. Ci by projekt bol, alebo nebol. Tu ide o to, ze sa projekt ako celok zrusil a vypisala sa sutaz na novy projekt, rozkuskovany, ciastkovy. Takto bude ovela vacsia sanca dostat sa ku EU peniazom, viazucim sa na konktretnu cast rekonstrukcie. Pretoze vyhrat EU financovanie na celu trat naraz je skoro nemozne. Mudry krok od primatora
Cize to moze znamenat co? ze sa nestihnu zrekontruovat trate a potom uz nebude moznost ich na dlho zrekonstuovat? ak sa toto stane pekne sa primatorovi podakujem.
#83611
Ďalšie programové obdobie je, čo sa týka financií, veľmi diskutabilné. Európska únia bude dávať peniaze v iných objemoch a iných prioritách ako doteraz. Najzásadnejšou zmenou bude, že IROP končí. Je len na zástupcoch našej krajiny, ktoré odvetvia budú tlačiť dopredu. A navyše, keď Slovensko bude v jadre EÚ a bude zaradené medzi tie rozvinutejšie krajiny, tak dotácie už nebudú také štedré ako doteraz...
#83621
Súkromníkovi by sa mohol podnik odpredať až po skončení obdobia udržateľnosti. Každá električka, autobus a aj samotné trate z eurofondov musia byť prevádzkované dopravným podnikom (mestom) istý počet rokov. Ak by sa to nedodržalo, bolo by to vážne porušenie podmienok získania eurofondov a mesto Košice, ako prijímateľ podpory, by muselo vracať všetky peniaze, ktoré dostal ako dotáciu.
Prosim vas vie niekto kedy sa bude zastavovat na taych hotovych zastavkach ako su zastavky na Staničnom nam., Krajsky sud a podobne? uz je to nejaky cas hotove a zasa sa bude cakat 3 roky na schvalenie? uz mi to trocha lezie na nervy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Matejo
UTO(unidentificated timetable object)