Pritom rychlodrahe by stacilo poriadne ju podsypat a podbit. To by vyrazne pomohlo a je to relativne lacne. Potom narovnat Peressky most, ale to naozaj nedufam.
To co sa u nas robi su len rekonstrukcie. Modernizacia by mala mat za nasledok nejake zlepsenie parametrov oproti stavu za sociku. U nas sa len opravilo co trebalo a vsade dali semafory. Jedine co sa zmodernizovalo, je narovnanie obluka pri Hiltone a plavarni.
To co sa u nas robi su len rekonstrukcie. Modernizacia by mala mat za nasledok nejake zlepsenie parametrov oproti stavu za sociku. U nas sa len opravilo co trebalo a vsade dali semafory. Jedine co sa zmodernizovalo, je narovnanie obluka pri Hiltone a plavarni.
Granite01
V podstate, ide o zabezpečenie toho, čo by sa malo robiť priebežne (v rámci údržby) tak to teraz nárazovite chcú robiť. Minimálne 30 rokov sa nič nerobilo a teraz za 10 rokov idú opraviť do normovaného stavu všetko. Aj keď ide o zníženie hlučnosti a vibrácií. Lebo technológie sú niekde inde ako pred 30 rokmi.
Museli to nazvať modernizáciou, aby to honosne vyzeralo.
Píšem o tom, že na Slovensku sa prakticky EU fondy používajú na údržbu a málo na rozvoj.
Je to o mentalite štátu, vlády, obcí, miest atď.
Choďte sa pozrieť do Poľska, či tam nestavajú už dlhšie nové trate z EU fondov. Alebo do Prahy. Atd.
Na to by mali byť prioritne určené EU fondy. Na novú trať (možno Ťahanovce - Centrum - Železníky) a podobne...spojiť Optimu s mestom, možno letisko a priemyselný park s mestom a podobne.