Jasne. To je tá kvalita obstarávania. To sú tie istoty.
Veď je jasné, že prevádzkové náklady vozidla počas predpokladanej životnosti tvoria dôležitú časť celkových nákladov na prevádzku vozidla. Načo potom vôbec takto kritérium stanovili? Kvôli sebe, či kvôli EÚ? A toto nám EÚ zožerie aj s navijákom? Toto hranie sa na obstarávanie?
Včera som po dlhšej dobe použil MHD, konkrétne L27 s #3534 večer. Infosystém hlásil zastávky až po zavretí dverí a odchode busu ... veľmi prínosné najmä pre cudzincov ...
Minule sa tu niekto rozculoval, ze auta nezastavuju za elektrickou na Spolocaku. Dnes tak presiel okolo elektricky klbovy autobus a za nim este aj dispecer DPMK! A nie, ze nikde nikoho, ale fakt dost vela ludi tam bolo.
Názov zákazky: Nákup VYSOKOENVIROMENTÁLNYCH nízkopodlažných autobusov
Prevádzkové náklady na emisie CO2, NOx, NMHC, tuhé častice počas životnosti vozidiel - Relatívna váha: 1 bod
Kritériá vyhodnocovania: Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka
Čo sa týka ešte toho požiadavku, presne preto časti ako Myslava nepodporujú redukciu mestských častí, keďže cez nejaké zastupiteľstvo v spojení s KVP by to nepretlacili. Na druhej strane mesto nie je schopné za 19 rokov vyriešiť tento problém, takže aj na druhej strane je časť pravdy.
Tak teoreticky sa to nevylucuje aby zostala zaroven trolejbusova 72 s nejakymi pro forma spojmi a zaroven autobusova linka po trase 72 s trochu dlhsiou trasou na ktorej by isla vacsina spojov
Možno to, že časť trolejbusovej siete bola zrekonštruovaná z EÚ fondov vrámci IKD. A teda teraz sa DPMK asi musí tváriť, že prevádzkuje túto trať a aj trolejbusové linky.
Ak by mal byť problém v tom, že 72ka je oficiálne trolejbus, tak by sa to dalo vymeniť napríklad s linkou 36. Každopádne som názoru, že niečo by až do Myslavy chodiť určite malo, nemusí nevyhnutne každý spoj, ale aspoň každý druhý a na Mašu. Ale ako fakt, takáto absurdná požiadavka zo strany MČ, na tom ostáva človeku rozum stáť.
Bratislavskú 210 poznám, ale nie je podmienkou na udelenie licencie pre takú linku to, aby prevádzkovateľ mal k dispozícii na to vhodné dráhové vozidlá (tbusy s pomocným pohonom, parciálne,...)? Neviem, pýtam sa.
A nemôže byť konečná Grunt opäť len vystupnou a prestávky čerpať ako v minulosti pri pošte? Tuším že v tých domoch už nikto nebýva, kvôli ktorým bolo zakázané stať pri pošte... A bolo by to v rámci trolejovej siete, len by sa zrušila jedna nástupná zastávka Grunt a bola by len tá hore..Teda pokiaľ je pravda, že tam už nikto nebýva, aspoň ako dočasné riešenie...
Všetci zabúdate na podstatný detail, a to že 72 je stále trolejbusová linka a ako taká nesmie mať trasu mimo trolejovej stopy. VÚC asi nedá licenciu na zmenu trasy, ak sa súčasne nezmení aj trolejová stopa. Viď nezastavovanie na zastávke Senný trh. Takže vo svojích úvahach počítajte so súčasnou traťou, len premiestnite miesto na parkovanie busov tak, aby nikomu neprekážali a aby to miesto spĺňalo pár ďalších požiadaviek.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk