Reakcia na: rpopo #82662:
V prípade, že ide o kartu, ktorá "odišla", tá nejde prečítať v nijakom zariadení. Problém je, ak o tom majiteľ nevie, lebo už dlhšie kartu nikam neprikladal (napr. má polročný lístok). Snáď v súčasnosti už revízori vedia v takejto situácii reagovať lepšie. 
A tiež by bolo fajn, keby sa cestujúci nemusel báť povedať slušnú námietku a dostal by slušnú odpoveď. Nemusí ísť o dlhú diskusiu, niekedy stačí citácia z prepravných podmienok a ďalej sa netreba baviť. Iba som chcel ukázať, že niekedy sa môže stať, že revízora predtým niekto na**** a on je potom v prípade problému nervózny na ďalších X cestujúcich. Neviem, či majú nejaké tréningy zvládania typických situácií alebo nie.
mi.v
Tiež sa čudujem nepružnému nastaveniu pokutového systému, ak niekto skutočne nemá lístok. Mala by byť alternatívna možnosť urovnania pokuty tak, že namiesto zaplatenia pokuty si cestujúci kúpi polročný lístok. (Nie je to tak náhodou v Prahe? Ročný lístok.) Získal by aj DPMK aj cestujúci. Nie iba represia, ale aj motivácia.