O BUSE ste sa tu statocne rozrecnili, ja osobne povazujem za najlepsie (a myslim si, ze sa to da), keby vodic by zadal iba jeden smer linky (vratane jej linkoveho cisla) a na druhej konecnej by to system sam spravil bez neho - t.j. prehodil ciel (mohlo by to fungovat cez GPS). Pripadny omyl - chybne zadanie ciela, by si system zistil sam (podla trasy) a spravil by sam napravu. Tak by vodic bol 'odbremeneny' od prehadzovania smerov pripadne nespravne cisla liniek (ako som raz videl namiesto 29z 291 - citil som sa ako v Prahe ?)
Omni_817
Ja by som bol zvedavy, ci vzhladom na to, ze predaj zacina o 8 dni je uz instalovana citacka kariet na Roosveltovej, asi zajdem pozriet a dam vediet...
BTW: myslim, ze Tvoj postreh je jasnou ukazkou o "koncepcii rozvoja DPMK" ked revizori v podstate 2 tyzdne pred zmenou este ani len netusia co a ako.
Uz sa tesim na to, ze hned 23.11.2004 si kupim BCK a NASCHVAL budem nahanat revizorov