Áno, Slanecká by potrebovala niečo celkom iné ako rozšírenie na 4 pruhy...
Moja predstava (je mi jasné, že utopická):
1. Žiadne rozširovanie cesty.
2. Rekonštrukcia a modernizácia električkovej trate (tak, aby bola pojazdná aj pre autobusy).
3. Všetky mestské aj prímestské autobusové spoje z daného smeru (Krásna n. H., obce) až do centra.
4. Naproti Važeckej veľké parkovisko, strážené / kamerované, optimálne aj kryté.
5. Parkovanie zdarma / symbolické, parkovací lístok = aj 2 lístky pre 1 osobu na MHD, napr. na 60´.
6. Na úrovni Važeckej podchod popod Slaneckú alebo aspoň tlačidlový semafor s preferenciou peších.
To by bol súčasne aj „cukor“ (zrýchlenie verejnej hromadnej dopravy aj jej zlacnenie pre tých, čo by naproti Važeckej odstavili auto) aj „bič“ (nezlepšovanie podmienok pre IAD).
Takáto fotka má nulovú vypovedaciu hodnotu. Veď na tejto fotke vyzerá zastávka Bocatiova tak, ako keby námestie MM bolo len pár metrov od nej. pritom sa jedná možno o 300-400m odfotenej ulice. Samozrejme, že prispôsobenie trate profilu celej ulice vyzerá na takej fotke hrozne.
..a nakoniec este vysvitne ze duha robila tu robotu poctivejsie vramci IKD ako samotna eurovia vramci MET, to by som sa teda po... ? sila.. tie vlny tam su ako predtym, teda po 50 rocnej trati takze to bude hadzat rovnako s celou brikou ako predtym... klanim se eurovia.. ?
podľa fotky a môjho odhadu to je 650-800 m Komenského ulice po prvom snehu, zosnímanej teleobjektívom. Na čo konkrétne myslíte okrem zdanlivých nerovností, v skutočnosti dlhých 50-100 metrov?
Jedna jediná zastávka je riešená ako združená – aký to má zmysel? Keď už, čakal by som takéto riešenie po celej triede.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Terepin