Siemens je podla mna posledny, ktory do toho nieco keca. Skor by som sa pozrel po policii SR resp projektantovi a objednavatelovi, odtial skor bude viat vietor. Osobne by som si tam vedel predstavit zastavky viedenskeho typu, ale to by zase nedali vodici v Kosiciach, ved kto to kedy videl este sledovat situaciu a neist po pamati.
Keby sa zastávky projektovali normálne, takéto zábradlie a ešte aj so sklom ani nemuselo byť.
Ale v Košiciach je móda zastávka s jedným jediným vstupom, ohradená vysokým zábradlím, aby na ňu niekto nedajbože niekto nevkročil z miesta, z ktorého si to projektant nepraje a zavŕši sa to celé priblblým semaforom, ktorý je všeliek na všetky dopravné (ne)problémy (Siemens sa tiež potrebuje napapať, že jo).
Dufam, ze aj nadalej budu mat nove busy a elektricky take pohodlne sedacky ako maju teraz SORy a tie nove sranda elektricky kde sa neda nikde stat ani drzat. Nemam nic proti plastu obaleneho latkou...
Aj na iných miestach sa v rámci rekonštrukcií umiestnili stĺpy omnoho bližšie k vozovke, než boli osadené predtým.
Minimálne raz sa tu rozoberala nejaká technická norma, ktorá hovorí o tom, ako najbližšie môžu byť umiestnené k ceste. Vedel by mi niekto ozrejmiť, kde niečo také nájdem?
Prečo by to malo vyzerať otrasne, však sú natreté. Ale zaujala ma iná vec a to umiestnenie stĺpov tesne pri okraji vozovky. Za to (na Sabinovskej) totiž raz miestny dopravný odborník nesmierne zopsul Prešov, že na tom vidieť, že v Prešove nemajú odborníka jeho formátu, keď si dovolia tam mať takú nenormovú vec.
Ako sú myslené tie obsadené sedadlá ? To je nejaká interná norma či ako ? Snáď v žiadnom vozidle nie sú sedadlá 60% z celkového obsadenia... Alebo to je správna definícia obsadenia vozidla ? Neviem, pýtam sa...
Riks: Problém je, že v minulosti to bolo iné, už dožívajúce C744 na linke 19 ráno boli viac než zaujímavé,a áno, niekedy sme mali aj dvojdverové Ikarusy, no mestských liniek sa to dotýkalo iba z kraja ak vôbec. Ja si modráky pamätám len na RA a expresoch, hoci je pravda že asi raz alebo dvakrát som sa s tým previezol aj cez mesto. /Naposledy linka 31 ale voz neviem/. Tak či onak, nech bolo ako chce, počet dverí výmenu cestujúcich rozhodne nespomalí. Tých 5 dverí u kĺbaku má niečo do seba, už to v pár mestách objavili aj v Nemecku vo forme Lion´s City a MB Capacity, ktoré sú už tak isto v päťdverovej verzii, a tak isto aj Rusi majú niekde nové päťdveráky ich vlastnej výroby. Pre srandu tam proste nie sú.
No a ku trojdverákom v iných krajinách, možno vieš aká stavba liniek resp. verejnej dopravy prevláda na západe. Autobusy v nej dominantné postavenie nemajú. Dlhé linky spájajúce mestá s menšími osadlosťami nie sú výnimkou, a okrem toho v rade miest tam funguje nástup na predné dvere. Taký čas dobu výmeny ľudí veľmi riešiť nemusíš, lebo tak či tak zostarneš, kým všetci nastúpia.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
5801