Budem stručný, kupovať dalšie Vario LFR.S je kolosálny nezmysel, podnik to z vlastných nezaplatí a kým by sa to vyriešilo cez eurofondy (ak vôbec) tak by už bolo zbytočné.
Re: sc_ke_sk, to že sa bude rekonštruovať vozovňa ešte neznameníá že sa bude robiť celá naraz. To by znamenalo odstavenie celej električkovej dopravy v meste.
Normálne na tie 3 linky (6,9,R7) Ale hlavne to, že sa deviatka predĺži a začne normálny pracovný režim a budú hustejšie intervali na všetkých troch linkách
A to akože kde by sa mali použiť ?
Pri bežných výlukách KT8 postačujú.
T6 v DPMK NEDOKÁŽU spojiť zadkom k sebe, muselo by sa upraviť zapojenie konektoru , moc náročné pre miestny personál. Varia LF2 je nezmysel, moc dlhé, naviac vobec nemajú vyvedenú kabeláž pre dvojčlennú prevádzku, ani úpravu elektrickej výzbroje.
Pokial dpmk ešte chce nakúpiť nejaké varia tak by som volil krátke s dverami na oboch stranách pre možnosť PX prevádzky (ako Olomouc)
https://www.tvkosice.sk/video/599fe7bb4526ca39110f7896
Podľa vás bude stačiť 19 kačien (KT8D5) - 1 ako záloha po obnovení premávky na jazere, alebo sá budú tvoriť nové súpravy PX ako pri IKD T3PX napr. T6 alebo dokonca Variolf2+PX
Presne. Eurovia robí len to, čo bolo objednané. A pravdepodobne tam bola objednané aj obnova obrusnej vrstvy v okolí električkovej trate. Lebo všimnite si, nejde o obnovu celej vozovky s podkladnými vrstvami. Čo by sa rovnako žiadalo. Ale to by muselo platiť mesto z iných zdrojov ako z peňazí na MET.
Okrem toho, cena za modernizáciu MET2 nie je zanedbateľná. Takže aj preto to toľko stojí, je v tom aj rekonštrukcia križovatiek a svetelnej signalizácie + oprava poškodenej obrusnej vrstvy a chodníkov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Isidor