Nemusíš navádzať, mňa samého to už dávno napadlo. Niečo zavádzajúce, ale zase nič bombastické, teda také, aby to teoreticky možné bolo. Ale rešpekt voči stránkam iMHD a ich serióznosti je u mňa väčší ako zmysel pre nejakú pomstu či čo.
Re #7976 TA: No vieš, to je tak... Oficiálna stránka DPMK to má tak ako my. V originál cestovnom poriadku, ktorý mi dali na DPMK a mal by byť záväzný je to tak ako máme my. Odkiaľ teda pramení informácia, že to máme zle? Je to takto na zastávkových CP (nemám možnosť overiť)? Jazdia takto tie busy naozaj?
Re #7987 Peter: Myslím, že je to celkom dobrý postreh.
Re #7988 Diggi: A prečo by sa Solaris nemohol otáčať na Dnepeskej? Keď sa na L27 otáčať môže...
Re #8009 1018: Môj názor sa tiež nemení - dopyt by sa mal zaviesť:
a) keď to budú mať všetky vozy
b) aj keď to všetky vozy mať nebudú, s podmienkou, že bude jasne vyznačené nielen na ktorých vozoch dopyt je, ale aj na ktorých vozoch dopyt nie je.
Osobne sa v prípade Košíc prikláňam pre možnosť "b".
Re #8032 eMareq: Eeeeeee? L27A až ku Mlynu? Tak o tom som v živote nepočul.
Re #8084 Pivix: A načo to chceš testovať v real life? V real life sa to už testuje v množstve miest po celom Slovensku...
Re #8150 Isidor: Veru... mačká dzindziky... A funguje to... Napríklad tak, že bežne v pražskom buse nezaznie názov zastávky šiestich po sebe idúcich zastávok, lebo vodič zabudol stlačiť tlačídlo
Re #8162 Kubik: Ak ma pamäť neklame, bolo to vo februári 1996.
ešte sa vrátim k BUSE - bolo by TECHNICKY realizovateľné nahrávanie verzií do vozov cez optoport, tak ako je to možné napr. pri EMteste? Voz príde po službe do garáže, zastane pred dispečerskou kanceláriou na určenom mieste, odíde odovzdať papiere a za ten čas sa mu automaticky zaktualizujú údaje vo voze?
Do košíc včera prišla historická električka z Česka. Doviezli ju na kamióne.Je schopná jazdy!!! Má trochu poškodený a matný lak, no do budúceho roka na dni mesta Košíc by mala byť O.K. Bude slúžiť na také isté účely ako naše povodné-košické historické električky.
? ☺
Čudujsasvete, v Prahe, Ostrave a ktoviekdevšadeešte vodič nielenže na konečnej niekoľkokrát "mačká džindžiky", ale dokonca musí na každej zastávke ručne potvrdiť hlásenie! Aká to nehoráznosť! A predstav si, že to funguje...
Úplne som na to zabudol, veď včera som bol vo vozovni a tú 513 som si všimol.
Súčasný stav v priehladkach električiek:
SP - 414, 530
VP - 395, 421+422
rVP - 337
odstavené na KM - 23 vozidiel
odstavené po DN - 391, 525 (na oprave sa finišuje)
realizácia CVR - 400+401, 513 (od 10.11.)
Zajtra zrejme zasiahne do prevádzky nová CVR na voze 513-celá biela a oranžové nápisy. tak isto by mala vykuknúť aj 414-ka.
Dnes mali eliny(5,R1,R2 a R3) opäť zdržanie, presnejšie o 22.54 na križovatke pri Baumaxe, autíčko si odbočilo od Kauflandu na električkový pás v domnení, že tam pokračuje cesta. Ooops, ale tam je vysoká koľaj..... Cca 15min kým ho vytiahli...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír
Re #7976 TA: No vieš, to je tak... Oficiálna stránka DPMK to má tak ako my. V originál cestovnom poriadku, ktorý mi dali na DPMK a mal by byť záväzný je to tak ako máme my. Odkiaľ teda pramení informácia, že to máme zle? Je to takto na zastávkových CP (nemám možnosť overiť)? Jazdia takto tie busy naozaj?
Re #7987 Peter: Myslím, že je to celkom dobrý postreh.
Re #7988 Diggi: A prečo by sa Solaris nemohol otáčať na Dnepeskej? Keď sa na L27 otáčať môže...
Re #8009 1018: Môj názor sa tiež nemení - dopyt by sa mal zaviesť:
a) keď to budú mať všetky vozy
b) aj keď to všetky vozy mať nebudú, s podmienkou, že bude jasne vyznačené nielen na ktorých vozoch dopyt je, ale aj na ktorých vozoch dopyt nie je.
Osobne sa v prípade Košíc prikláňam pre možnosť "b".
Re #8032 eMareq: Eeeeeee? L27A až ku Mlynu? Tak o tom som v živote nepočul.
Re #8084 Pivix: A načo to chceš testovať v real life? V real life sa to už testuje v množstve miest po celom Slovensku...
Re #8150 Isidor: Veru... mačká dzindziky... A funguje to... Napríklad tak, že bežne v pražskom buse nezaznie názov zastávky šiestich po sebe idúcich zastávok, lebo vodič zabudol stlačiť tlačídlo
Re #8162 Kubik: Ak ma pamäť neklame, bolo to vo februári 1996.