Kino Družba – Ulica ČSA – termín realizácie: jún2017/júl 2017; vylúčená el. doprava z úseku Kino Družba – Amfiteáter – Radnica St. mesta. Okrem toho, nejazdia električky ani na Komenského a na „juhu“ z dôvodu pokračujúcej rekonštrukcie križovatky VSS - výmena trakčných stĺpov v obratisku Amfiteáter, rekonštrukcia meniarne „D“.
ale zas musím povedať, že tá pasáž o Triede SNP nie je pravdivá
ako pozerám do toho harmonogramu, tak jún a júl je síce zakreslený, ale svetlejšou farbou čo znamená - "procesy výstavby s minimálnym obmedzením dopravy, bez výluky električkovej dopravy" a to sa dodržalo, akurát sa odstavila meniareň (ale to je taktiež napísané v harmonograme)
Skutocne ti ukaze grafiku nakupu listka, lenze citaj co tam je napisane - 90 dnovy listok platny po zastavku... Samozrejme ti to kredit nestiahne, lebo platny listok uz mas. Zislo by sa dat inu grafiku pre prilozenie s mesacnikom
Odskúšal som to. Po priložení karty s mesačníkom a kreditom čítačka ukáže smajlíka, že lístok bol zakúpený. A vtedy je tam aj čierne tlačidlo v pravom dolnom rohu s ikonami ďalších postáv a batožiny. Takže tlačidlo "Zakúpiť pre spolucestujúcich" tam existuje.
Veľmi zmätočné je na tom to, že čítačka pri priložení karty zobrazí správu o nákupe lístka, aj keď mám mesačník! (A že na ďalšej zastávke si môžem označiť výstup.) Na Rooseveltovej mi povedali, že vtedy sa v skutočnosti nestrhne žiadny kredit. Tak prečo potom to ukazuje nákup lístka?
Asi som robil chybu tam, že som najprv stlačil "Zakúpiť CL" a preto tam neboli tie možnosti. Manuál uvádza, že najprv treba kartu priložiť a vtedy je tam tlačidlo "Zakúpiť pre spolucestujúcich" a odlišná ponuka možností. Také jednoduché, až som na to predtým neprišiel.
(Bolo v tom aj trochu irónie. Pretože keď chcem zakúpiť cestovný lístok a vidím tam tlačidlo "Zakúpiť CL", tak ho stlačím a iná možnosť ma ani nenapadne. Možno mali na obrazovku po stlačení "Zakúpiť CL" v prípade, že je nahratý mesačník, dať aj tlačidlo "Zakúpiť pre spolucestujúcich".)
Ak mám mesačník a zároveň kredit v elektronickej peňaženke, označovač mi ponúka kúpiť si cestovný lístok 30-minútový, 60-minútový a 4-zastávkový. Ale ako si kúpim lístok za batožinu?
(Doplňujúca otázka: Podobne, ako kúpim lístok spolucestujúcemu ak nechcem kúpiť sebe?)
Samozrejme, že tam musí vzniknúť nová (aj) bytová zástavba a to by chcelo zmenu územného plánu. Košice sa rozširujú na polia a zasypané jazerá, kde masívne vzniká nová zástavba a pritom v intraviláne je množstvo nevyužitých plôch, resp. využitých nevhodne. A jednou z celkom zaujímavých je aj oblasť o ktorej je reč, plus celý pás západne od Slaneckej. Nie je to nič nové, že sa na druhej strane cesty zvažuje zmena na nízkopodlažnú bytovú zástavbu. Hovorilo sa o vybudovaní akéhosi násypu/valu popri železnici, pred ktorým by smerom k Slaneckej vznikla nová obytná štvrť.
Súhlasím ale, že predstavitelia mesta si nevidia ďalej, ako na koniec nosa. Respektíve do konca volebného obdobia... Nie je náhoda, že o novom územnom pláne sa hovorí už viac, ako desať rokov.
Pokial este potrva cesta do mesta 25 min tak sa na to KS,Po a pod vyprdnu a aj tak pojdu autom. V ke nie je rychly nosny system, ktory by umoznil taky prevoz ludi po meste.
A čo iné spraví zo stanice v Krásnej miesto, kde budú ľudia nastupovať/vystupovať? Jedine kombinácia bývanie/OV (= polyfunkcia).
Čo sa týka električky do Krásnej, tak tá určite nemala končiť pred stanicou v Krásnej. Posledná zastávka mala byť na úrovni križovatky Golianova × Traťová a ďalej bol ťahaný vjazd do obratiska, ktoré obkolesovalo samotnú remízu. Za budovou bola kreslená preložka II/552 (1+1 a druhý jazdný pás ako výhľad). Za cestou bolo vynechané miesto pre autobusovú garáž. Čiže skutočne ťažko hovoriť o nejakom prestupnom termináli, ktorý by sa niekedy bol plánoval.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
monoblok