Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
V rámci rekonštrukcie a rozšírenia Slaneckej cesty sa plánuje aj rekonštrukcia obratiska na Važeckej a výstavba terminálu integrovanej dopravy: "... Podľa neho je stavba rozdelená do troch etáp. Prvou je samotná rekonštrukcia Slaneckej, druhou modernizácia obratiska električiek na Važeckej a treťou výstavba terminálu integrovanej dopravy, takisto na Važeckej. Financované by mali byť z viacerých operačných programov...." Otázka znie, či a kedy sa budú realizovať etapy 2 a 3. Viac na: http://kosicednes.sk/udalosti/rekonstrukcia-prinesie-na-slanecku-styri-pruhy/
Reakcia na: tbus #81585:
Závisí aj od železničného spodku.
Ak nemá únosnosť, nekvalitné odvodnenie atď. tak aj keď sa to podbije, po krátkom čase je geometria koľaje v čudu.
Reakcia na: myslavcan #81589:
Samozrejme, toto som nepochopil, prečo neurobia pevnú jazdnú dráhu na celom Komenského aj na Zimnej. Možno je to trochu drahšie, mesto chce v maxime vyžmýkať len eurofondy, asi na vyššiu spoluúčasť nemá.
Ale ten kto trochu vidí za roh = do budúcnosti viac ako v horizonte jedného volebného obdobia, tak by určite na takom úseku použil pevnú jazdnú dráhu a zároveň by združil zastávky Zimná a TUKE pre tram a bus. No ale my sme ešte tak sto rokov za opicami.
Reakcia na: myslavcan #81589:
Na Zimnej sú na krátkom úseku použité aj drevené podvaly. Mohlo by byť zaujímavé vedieť prečo.
Reakcia na: Granite01 #81581:
Darmo toto budeš vysvetľovať internetovým odborníkom na všetko.
836 dnes videná na rychlodráhe smer železarne
Reakcia na: afeno #81588:
No v južnej časti Kuzmányho pri súde, kde sa podobne ako na Zimnej často striedajú úseky s klasickými podvalmi a úseky s pevnou jazdnou dráhou na prejazdoch, to vyzerá dosť podobne. Takže trochu poopravím otázku, je vážne rozdiel v type podbíjania, alebo "priamosť" trate ovplyvňujú aj iné faktory, napr. striedanie železničných spodkov?
Reakcia na: myslavcan #81586:
Pozri sa na Kuzmányho ul. aká je trať tam.
Reakcia na: 381+383 #81569:
Už to bolo v novinách včera (30.6.) posunuté na polku augusta...

A ja síce neviem, kde je koľko električiek vypravovaných, ale viem, že:

a)
DPMK má 19 2-kĺbových električiek a 46 1-kĺbových (a tie z eurofondov musia zrejme povinne jazdiť čo najviac - čo je pri výlukách limitované - plus zrejme sa to aj po stránke spotreby oproti dvojičkám dosť oplatí, lebo sú kratšie a predsa len modernejšie);
b)
na linkách 2, 3, 4 a 7 (pričom 2 a 4 budú až do konca septembra môcť premávať len po Maratón) boli predtým 1-kĺbové električky a to podľa môjho odhadu aj kapacitne stačí (dokonca na linkách 2 a 4 by podľa mňa stačili aj sólo krátke - ale to sú len moje náhodné postrehy z ulice, komplexný prehľad nemám);
c)
na linkách R vidím tiež spravidla prázdno a naviac povinne obojsmerné študentské otáčajúce na spojke pri Optime až do polky septembra, kým začne semester TUKE, netreba - takže tam zrejme budú tiež zväčša 1-kĺbové;
d)
po zavretí celej Triedy SNP buď dajú k pavilónu dočasnú koľajovú spojku (a potom 6, 9 a R6 nutne 2-kĺbové) alebo len spoja 6 a 9 do linky Stanica - Alejová - Jazero (a to je potom pomerne málo vozov plus aspoň časť z toho asi budú musieť byť nízkopodlažné).

Takže či tam medzi to do tej stále obmedzenej výpravy (výluky, letné prázdniny) sem-tam strčia nejakú dvojičku T6, neviem - ale veľmi časté by to podľa môjho odhadu nemalo byť.
Reakcia na: afeno #81584:
Zaujímal by ma názor skutočného odborníka, či je až taký rozdiel medzi podbíjaním takouto podbíjačkou a bagrom.
Reakcia na: afeno #81584:
staci sa previezt usekom rychlodrahy, ktory bol milulu jesen podbijany - uz aj volnym okom vidiet, ze trat je uz po par mesiacoch rozvlena ako predtym, a elektricky po nej tancuju vsetkymi smermi ?
Reakcia na: Granite01 #81581:
Je to trápne a úbohé, že sa to robí v takomto low-cost prevedení. Za Eurofondy sa rekonštruuje aj inde a snáď všade to berú ako skvelú príležitosť zrevitalizovať aj širšie okolie. Ale v "meste, ktoré to vie", má na to asi iný pohľad.
Na Zimnej v križovatke s Jarnou je na koľajniciach očividný kopec. Ten tam už bude ďalších 30 rokov. Nedá mi nepohundrať na celkové riešenie Zimnej, rekonštrukciou (presunom a predĺžením zastávok) ubudlo odhadujem 15 miest na parkovanie.
Reakcia na: Terepin #81580:
Ak to chcete rovnejšie, mesto musí pridať peniaze. Peniaze na MET sú určené na električkovú trať, nie na priľahlé ulice a súbežnú komunikáciu.
+ teleobjektív situáciu skresľuje, nerovne vyzerajú aj také časti, ktoré ak navštívite , vlastne nerovné nie sú.
Čiže tak ako aj na iných úsekoch, aj tu máme modernizovaný tankodrom. ?
Reakcia na: Wersah #81578:
O 18:00 sa tam už kolóny nevyskytujú – a to ani v piatok.
Zdravím, potrebujem info ohľadom trasy medzi zastávkou Autocamping (resp. sídl. Železníky) a križovatkou VSS, smer Barca. Podľa google máp tam sú dosť pekné kolóny a kedže ja tamaď zajtra pôjdem, rád by som vedel, aké kolóny mám čakať, približne o 18:00. Poprípade ak máte nejaké iné nápady na obchádzku, ak je to až moc zasekané.
Reakcia na: orlov #81574:
Križovatka je postavená dobre. Zohľadňuje budúci stav cestnej infraštruktúry, ktorý ešte nenastal. Bola by hlúposť prispôsobiť to na vtedajší stav a následne prerábať, nemyslíš?
Reakcia na: orlov #81574:
on zrejme nemyslí prebudovanie tejto križovatky, ale o to, že zo Sečovskej sa má postaviť privádzač na obchvat, pozri si to v územnom pláne

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.