Rad by som isiel na tuto akciu, ale zial mi to nevyjde ?
Viem, ze minule leto tiez bol bordel vo vyprave T6iek, niektore dni zabezpecovali celu vypravu linky 2, a niektore dni ziadne nevysli, ale tam stale boli vacsie sance na T6ku nez teraz.
Nevie niekdo kde, a ci vobec, budu premavat T6ky v Auguste? Chcel by som nastivit Kosice a potofit si, ale z ohladom na to, kolko ich dnes premava, tak predpokladam, ze ak sa dockam T6iek, tak to bude az po skonceni vuluky pod mostom VSS. Ci?
No dostalo sa to aj do UP mesta nie? Cely ten privadzac by mala mat na starosti NDS. Tak to hadam nemoze byt len ciara na papieri. Aj ked najblizsich 10 rokov nebude postavena
Hlavny smer je Opatske Furca (Secovska) ! Tomu je prisposobena krizovatka ( esicko z Jazera smerom na PO aj lievik opacnou stranou) do buducna sa pocita s dobudovanim privadzaca na buducu D1 pri rozhanovciach a prelozkou terajsieho hlavneho tahu z MI.
Čo je na nej zle ? Ako priorita mal byť plynulý štvorprúdový prejazd Prešovská - Opátske a všetko ostatné tomu sa malo prispôsobiť. Kto chce prejsť z Prešovskej na Opátske je zablokovaný kolónami smerujúcimi na Palackého. Pritom zo Sečovskej, ktorá je vedená ako vedľajšia ( obrovské značky "Daj prednosť v jazde" každý ignoruje ) sa dá v ľavom pruhu na Opátske plynule prejsť.
Presne tak, Prešovská-Masarykova by veľmi pomohlo. Plus, keby sa zrušilo priecestie na Rampovej a urobil by sa z toho podjazd napr., tak aj to by mohlo pomôcť.
A inak cesta Južné nábrežie-Jantárová má/mala kadiaľ viesť?
Ja by som vôbec neriešil P/S, problém jej prepchávania a kolapsov pri nehodách/uzávierkach je inde. Košice potrebujú prepojenie Prešovská × Masarykova a Južné nábrežie × Jantárová. Tridsať rokov to je nakreslené na papieri, medzičasom nám kade-tade rastú bytovky a všelijaké iné "developerské" zázraky, cestná sieť sa však tomu neprispôsobuje takmer nijako.
Nepomohlo by krizovatke Presovska / Secovska premalovanie na 4 pruhy? Dva plynulo od Presovskej - pravy pas zrusenim odstavneho a odbcovacieho pruhu (na kratkom useku mosta a odbocovak na Staru Presovsku priamo z pruhu) a oznacenie CENTRUM, lavy pas CENTRUM a preplet do laveho HU, zvysne dva od Secovskej tak ako doteraz, len pridat znacenie vlavo HU, vpravo HU a preplet do praveho CENTRUM. Zo Starej Secovskej dat STOPku - pripajanie priamo do pruhu.
To je v dnešnej situácií totálna blbosť. Stačí jeden odstavený pruh na Palackého a kolóna na Prešovskej je až po Ťahanovce. Bolo by to možné len v prípade totálneho prerobenia križovatky Prešovská - Sečovská, ktorá je od začiatku postavená zle.
Od zastávky Bosáková po Krajský súd by bolo možné vyhradiť jeden pruh pre MHD a jeden pre IAD. Prečo na tomto úseku by mali mať IADčkári tak neporovnateľne veľký priestor oproti MHD?
Nehovoriac o tom, že PUM ráta s vytvorením BUS pruhov na niekoľkých úsekoch (medzi nimi aj tento).
Presne! Ale treba sa pozriet na aktualnu situaciu. Dajme tomu, ze mame celkom vhodne linkove vedenie. Na par vynimiek jazdia linky sposobom sidlisko -> centrum -> sidlisko. A malo kde mame nejake extra hluposti. Lenze ten interval. Zo ziadneho sidliska nie je sedlovy interval lepsi ako 10 minut. Prides busom do centra a prestup je na zaplakanie. Zle zastavky, neatraktivne intervaly, zapchy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
110mat110