Reakcia na: SOLARIS MANIAK #8151:
čosi na prašky? šak jej treba urobyť pôvodnu stavbu,celu ju rozobrať a postavyť na novo,ta bryka ma vyzerať takto: http://www.dpmk.sk/new/index.php?pag=123&galt=3&veh=1914&gali=83http://www.dpmk.sk/new/index.php?pag=123&galt=3&veh=1891&gali=78
..
Papyr
BUSEcko dokaze vela veci, ak sa k nemu vhodne pristupuje. Napriklad zmeny sa v Prahe do jednotlivych vozidiel prenasaju vzduchom, radiom. Takze zmena nazvu jedinej zastavky sa naraz nahraje do vsetkych BUSE v celej Prahe. Taketo vyuzivanie, to uz ano. Chodit po vozoch a rucne to menit - dakujem neprosim.
Dalej - BUSE si nemoze dovolit kazdy. Taka Praha si to dovolit moze, kolko chce, ta ma aj na vlakoch metra BUSEcka. Len som chcel naznacit, ze pre KOSICE je BUSE menejvhodne ako napriklad Mielec preto, ze
a) Kosice nemaju prachy a Mielec stoji 20% z ceny BUSE
b) Mielec nie je treba tak podrobne nastavovat
c) s Mielcom vodic nemusi robit nic, funguje sam.
Lenze to je klasika - Kosice nemaju peniaze, ale neurobia nic preto, aby aspon niekde usetrili. Vzdy a vsade sa v Kosiciach vsetko riesi tak, aby riesenie bolo malo efektivne, ale zato velmi drahe.
Cestovne poriadky sa pisu na stroji. BUSE sa nahravaju a ovladaju rucne. Namiesto rekonstrukcie 10 busov na sice neprilis moderny, ale pohodlny a prijemny stav, sa zrekonstruuje 5 do dokonalosti a 5 sa necha zhnit. Elektrickova doprava je potlacena v prospech autobusov, aj ked prevadzka elektrickej trakcie je lacnejsia. Autobusy sa rekonstruuju na plyn, aj ked uspora tym vznikla nepokryje ani naklady na rekonstrukciu. Trolejbus sa nepredlzi na zel. stanicu, aj ked take predlzenie by stalo iba 10 milionov a prinieslo by okamzity efekt.
Proste v tych Kosiciach sa robi vsetko tak, aby to stalo co najviac penazi a prinasalo co najmenej uzitku.