Musím povedať, že tá 14tka je riadny bordel. V "normálnom stave" je z jednej strany rozvetvená (smer Bankov alebo Alpinka/Jahodná) a z druhej strany raz končí na Vodárenskej, raz v Ťahanovciach.
Teraz to DPMK dorazil na (pre mňa) nepredstaviteľnú úroveň. Základná trasa Havlíčkova Maratón. Z jednej strany raz končí na Havlíčkovej, raz ide po Čermeľ, raz na Bankov, raz ide na Alpinku, raz ide na Jahodnú. Z druhej strany raz ide po Maratón, raz do Ťahanoviec.
Toto je choré! Celý DPMK aj magorstrát. ? ? ?
Mimochodom, čo znamenajú zavináče v CP štrnástky? Vo vysvetlivkách to nie je. ?
Dnes je tomu presne 7 rokov, čo neplánovane dojazdil Ikarus 435 KE-413AB #4308, bola to scéna skoro ako z akčného filmu, vraj vzplanul takmer v momente
a "kvality" pana remetu sa ukazauju aj dalej..kde pride ta smradoduha tam vsade mor a skaza.. http://dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=22431 ? uz som len cakal na podobnu spravu, zvlast specialne po tej smrtelnej nehode, im to padlo vhod, priam idealne..
Lebo majú zasvinené neudržované šarfenbergy, s poruchovými kontaktmi ,než to opraviť , lepšie odpojiť a trakčné napätie privádzať pantografom . Odhadujem, že to bude postupná perspektíva všetkých košických T6.
Nevie niekto, prečo poslednú dobu, čoraz častejšie vidno jazdiť súpravy T6 na oba zberače alebo len na predný zberač ? Je tomu asi mesiac, čo som prvý krát zbačil súpravu T6 idúcu na oba, toho týždňa tak isto, a dnes ráno zase ďalšia súprava, tento krát iba na predný zberač.
Vsak uz dnes chodia autobusy jak noty na bubon, mozes si strihnut, ci pride skor alebo nepride vobec? Mesto je nesvojpravne, ze si necha do objednavky kecat dodavatelom? Zase Arrivu by som tu nespominal, lebo v Prahe maju pruserov az az, urcite je lepsie mat MHD pod kontrolou mesta, ale malo by to prinasat nejake ovocie, aby sa nemuselo na udrzbe trati a vozidiel setrit. Preto sa vzdy smejem, ked niekto kritizuje Jancuru, on tie vozne, loko a dlasie veci musi zaplatit banke, tak je jasne, ze ide ta, kde mu to prinesie peniaze. A nesuhlasim s tym, zeby po peniazoch nemali ist podniky ako DPMK, pretoze im to moze priniest len financnu nezavislost a nebudu musiet natahaovat ruku a dufat, ze mesto nieco ma a dosype.
Z tohto pohľadu OK, beriem. Ako som písal nižšie, nikto nehovorí, že po prípadnej privatizácii sa zmenia ceny, výška dotácie, podmienky rozsahu obslužnosti a podobne. V meste, kde dodávateľ vozidla dokáže splniť kritériá na 100% to platí o to viac. Kamaráti si to upravia navzájom tak, aby boli oni spokojní, veď takto to chodí na Balkáne predsa.
Živo si predstavujem, ako príde "správna" firma, ktorá bude na pozadí "radiť" mestu čo a ako si má objednávať, aby jej to pasovalo (do obehov, do výkonov atď.).
Poznajúc miestne reálie som, žiaľ, skeptický. Tu nevedia zmanažovať ani len poriadnu rekonštrukciu tratí, nieto ešte nejakú privatizáciu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023