Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
A prázdninový cestovný poriadok linky 19 je len výsledok nedostatku času, všakže ? Alebo je to snáď myslené vážne ?
Musím povedať, že tá 14tka je riadny bordel. V "normálnom stave" je z jednej strany rozvetvená (smer Bankov alebo Alpinka/Jahodná) a z druhej strany raz končí na Vodárenskej, raz v Ťahanovciach.
Teraz to DPMK dorazil na (pre mňa) nepredstaviteľnú úroveň. Základná trasa Havlíčkova Maratón. Z jednej strany raz končí na Havlíčkovej, raz ide po Čermeľ, raz na Bankov, raz ide na Alpinku, raz ide na Jahodnú. Z druhej strany raz ide po Maratón, raz do Ťahanoviec.
Toto je choré! Celý DPMK aj magorstrát. ? ? ?

Mimochodom, čo znamenajú zavináče v CP štrnástky? Vo vysvetlivkách to nie je. ?
Reakcia na: GabrielT #81184:
"linka 14H" su vlozene spoje linky 14. Kazdy druhy spoje je vedeny len v useku Havlickova - NMM
Ako je to s linkou 14H, nikde o nej ani zmienky?
Dnes je tomu presne 7 rokov, čo neplánovane dojazdil Ikarus 435 KE-413AB #4308, bola to scéna skoro ako z akčného filmu, vraj vzplanul takmer v momente
a "kvality" pana remetu sa ukazauju aj dalej..kde pride ta smradoduha tam vsade mor a skaza.. http://dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=22431 ? uz som len cakal na podobnu spravu, zvlast specialne po tej smrtelnej nehode, im to padlo vhod, priam idealne..
Reakcia na: rpopo #81175:
Lebo majú zasvinené neudržované šarfenbergy, s poruchovými kontaktmi ,než to opraviť , lepšie odpojiť a trakčné napätie privádzať pantografom . Odhadujem, že to bude postupná perspektíva všetkých košických T6.
Nevie niekto, prečo poslednú dobu, čoraz častejšie vidno jazdiť súpravy T6 na oba zberače alebo len na predný zberač ? Je tomu asi mesiac, čo som prvý krát zbačil súpravu T6 idúcu na oba, toho týždňa tak isto, a dnes ráno zase ďalšia súprava, tento krát iba na predný zberač.
Reakcia na: monoblok #81172:
Jančurovi sa s obľubou vysmievajú najmä tí, čo v živote nemuseli žiť za svoje.
Reakcia na: monoblok #81172:
Chcel by som vedieť, ako chceš dosiahnuť finančnú nezávislosť v tak regulovanom odvetví ako je MHD... ?
Vsak uz dnes chodia autobusy jak noty na bubon, mozes si strihnut, ci pride skor alebo nepride vobec? Mesto je nesvojpravne, ze si necha do objednavky kecat dodavatelom? Zase Arrivu by som tu nespominal, lebo v Prahe maju pruserov az az, urcite je lepsie mat MHD pod kontrolou mesta, ale malo by to prinasat nejake ovocie, aby sa nemuselo na udrzbe trati a vozidiel setrit. Preto sa vzdy smejem, ked niekto kritizuje Jancuru, on tie vozne, loko a dlasie veci musi zaplatit banke, tak je jasne, ze ide ta, kde mu to prinesie peniaze. A nesuhlasim s tym, zeby po peniazoch nemali ist podniky ako DPMK, pretoze im to moze priniest len financnu nezavislost a nebudu musiet natahaovat ruku a dufat, ze mesto nieco ma a dosype.
Reakcia na: veteran #81170:
Z tohto pohľadu OK, beriem. Ako som písal nižšie, nikto nehovorí, že po prípadnej privatizácii sa zmenia ceny, výška dotácie, podmienky rozsahu obslužnosti a podobne. V meste, kde dodávateľ vozidla dokáže splniť kritériá na 100% to platí o to viac. Kamaráti si to upravia navzájom tak, aby boli oni spokojní, veď takto to chodí na Balkáne predsa.
Reakcia na: Bjorn #81166:
Dobre, skúsim jednoduchšie.

Živo si predstavujem, ako príde "správna" firma, ktorá bude na pozadí "radiť" mestu čo a ako si má objednávať, aby jej to pasovalo (do obehov, do výkonov atď.).

Poznajúc miestne reálie som, žiaľ, skeptický. Tu nevedia zmanažovať ani len poriadnu rekonštrukciu tratí, nieto ešte nejakú privatizáciu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.