Som sa práve dozvedel šokujúcu správu...minulý týždeň mal pohreb vodič pán K. (nebudem menovať)..
Kto sa venuje doprave dlhšie tak ho pozná ako vodiča 535-ky, aj keď v poslednom čase už nejazdil. ? ?
Ma včera napadla, možno blbosť ale kto vie...Keď som si včera obzrel aka je ta Popradská káva ošúchana a otrhana, tak ma napadlo, či tá fólia Kam do mesta nebola nalepená na nej. Viem že s odtraňovaním kávy na 396 im to poriadne strhlo lak. A teraz ked mesto skončilo tak jednoducho sa odkryla káva ?
ked sa v kuse somre na zimu v bus-och: je take tazke investovat do folii s napisom PRE OTVORENIE DVERI POUZITE DOPYTOVE TLACIDLO... 75% BUS-ov ich ma... pokial by si ludia zvykli,chvilu potrva...
Postreh: STale sa tu hovori o preferencii elektrickovej dopravy pred busmi-o tom, ze elektrickova by mala byt nosna v sieti DP. Ale...
Nikdy nedonutite ludi cestovat elektr.spojom, ktoreho trasa je dlhsia ako busova. Ludia sa chcu premiestnit zo svojho bytu co najskor do prace,do mesta.
Konkretne:Odchod L3 zo zastavky OC Vazec 6:07, odchod L38 z tej istej zastavky 6:10. Je tam rozdiel 3 minuty. Je paradoxom, ze obe linky maju na Jazere rovnaky pocet zastavok, no L38 predbieha L3 uz pri Cintorine, dnes dokonca pri Avanti.L38 dopravi ludi na NO ovela rychlejsie a tak aj vyzera obsadenost spojov.
Dalsim faktom ostava, ze Jazero ako jedine sidlisko, pricom jeho vzdialenost od centra mesta je jedna z najvacsich, nema ani jednu zrychlenu linku!!
Tip: Chcete sa dostat z NamMMM na koniec Jazera za nieco vyse 15minut? Je to mozne?...Ano, ak ma vodic na L13 tazku nohu na plynovom pedale...
Mozes sa cudovat, ale aj na L27 jazdia jazveciky. A veru ze sa otacaju na Dneperskej.
Skor by som upravil CP na L19 nasledovne:
L19 po Mlyn - dovoz zamestnancov do firiem+raz za hodinku v case sedla
L19A len po Dnepersku
a este by som zriadil L27A az po OC Vazec v case rannej spicky.
Zabudol si na to najdôležitejšie, je tam miestny úrad MČ Nad Jazerom. Stránkové hodiny sú v pracovné dni od cca 7:00 až do 15:00, takže v tomto čase je tu pohyb cestujúcich tak či tak priebežný. Aj keď sa, podľa mňa, Solaris na Dneperskej otočí bez problémov, L19 ku Mlynu zmysel má.
Aky vyznam ma to, ze L19 zachcadza az ku mlynu. 95 % autobusov ide uplne prazdnych od zastavky Dneperska az po mlyn a aj spat. Ved to su zbytocne vyhodene peniaze. Konecna by mala byt tak ako na L27 pri Dneperskej.
Na L30 zrusili zachadzanie spoja na zel. stanicu z dovodu setrenia nakladov - vzdialenost Palackeho - Zel. stanica bola vraj v ramci pesej dostupnosti. Pritom tato zachadzka L30 bola plne vyuzivana. No a L19 ze plytva zbytocne peniazmi. Skuste tam niekedy najst co len jedneho cloveka ktory by siel ku mlynu ( s vynimkou ranneho prichodu zamestnancov).
Ako je to so zaradovanim autobusov na jednotlive linky? Preco nema kazdy autobus 2-3 linky ktore by dookola striedal , ale v podstate kazdy voz robi skoro vzdy na inej linke.
V autobusoch na L30 na zastavke Kalinovska:
- na informacnom BUSE panely je napisane:
Darg. hrdinov - Kalinovska
- hlasenie zastavky je ale:
Darg. hrdinov - miestny urad
Nooo, zase šíriš polopravdy? V LB sa síce pácha, ale len BUSE, žiarivky a kúrenie do voza, Progres rozhodne nie. A mŕtveho muža nemajú už dávno, keďže sa jedná o ex-OV T2R. Tuším Ti budem musieť pri návšteve BA dohovoriť:-P.
Hej s progresom a motorgeneratorom namiesto statickeho menica, samozrejme mrtvy muz ostal zachovany. ☺
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
bonzak