Ak chceme aby prestup na vazeckej fungoval najprv si zrekonstruujme trat na jazere a vss (co je nosna trat pre cele Jazero+ bola by pre Krasnu) co by podla mna zvysilo rychlost a komfort cestovania urobit nejaky seriozny projekt zdruzit zastavky bus tram. Inak budu obyvatelia krasnej nadavat vzdy pretoze 52-kou (stara trasa) som bol z vazeckej na namesti vzdy rychlejsie ako elektrickou. Vynimka su EXTREMNE zapchy na Slaneckej. Opacne to az tak neplatilo vzdy kedze poobednajsia spicka je pri levocskej akosi extremnejsia.
Uz roky stale citam a pocuvam ked DPMK nieco menil ohladom trasovania ze (napr ked sa skrtla stara 27 konecna na dneperskej) jazero ma nosnu dopravu elektricku a ze to nahradia hustejsimi intervalmi budu brusit kolaje atd atd same dristy. a co jazercania +(z casti krasna) dostali ? nic. S tratou na jazero ktora je v stave v akom je sa nerobilo nic. A dlhe roky ani neplanuje robit. Potom je jasne ze kazdy cestujuci sa bude bit za to svoje rychlejsie a priamejsie cestovanie ak vidi ako to v skutocnosti je a ze pre neho sa toho vela nerobi bohuzial.
Toto je politika mesta a dpmk OJE..VAT.
Uz roky stale citam a pocuvam ked DPMK nieco menil ohladom trasovania ze (napr ked sa skrtla stara 27 konecna na dneperskej) jazero ma nosnu dopravu elektricku a ze to nahradia hustejsimi intervalmi budu brusit kolaje atd atd same dristy. a co jazercania +(z casti krasna) dostali ? nic. S tratou na jazero ktora je v stave v akom je sa nerobilo nic. A dlhe roky ani neplanuje robit. Potom je jasne ze kazdy cestujuci sa bude bit za to svoje rychlejsie a priamejsie cestovanie ak vidi ako to v skutocnosti je a ze pre neho sa toho vela nerobi bohuzial.
Toto je politika mesta a dpmk OJE..VAT.
Bjorn
Taškenty teda nejazdia na linkách 6/7/9? Síce teraz počas výluk je situácia asi diametrálne odlišná, od štandardnej prevádzky. Každopádne po ich ukončení bude týchto 46 paródií jazdiť na linkách 2, 3, 4? Mimo víkendov, samozrejme. Nebude to veľa vozov? Aj po započítaní R1/7, prípadnej zálohy sa mi to nepozdáva.