Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ja zdraviť, ja byť z Italiana, KOSIC mať metro ?Wdakovať za reakciou ☺
Dnes som si všimol, že asi 50m pred výjazdom z otočky pri Strojári je podobný snímač, alebo kamera či jaká hmára to je ako pri Spoločenskom pavilóne v oboch smeroch....ma to naviac niečo ako displej a vôbec mi nie je jasné, prečo je to práve na Južnej triede ?
Reakcia na: KILL-er #7788:
Služba 7041-2 je stále každý deň, akurát vozy sú na nej iné... ?

Dnes na L7 tuším sú 349+352, 517, 521, 614+615
neviete niekto,ci dnes robi sluzba 7041,ktora zvykne jazdit na 408 (+409)??? ?
Nemomozem si zobrať obrazok solarisu a članok dajaki prosim bude to na www.sined.wz.cz ? prosim
? Zrodila sa nám nová súprava: 390-367 na linke č.4
Reakcia na: Vladimír #7784:
Podla mna ano, ale ked chce, nech si DP posiela dvojicky aj o 23.05 (ako to bolo vcera [suprava 'Live']) - zbytocne plytva.
Reakcia na: eMareq #7783:
A to mali poslať sa všetky 4-ky vystriedať za sóla?
Inac vcera, mohol DP kludne nasadit sola na L4 po 20tej hodine, nic by sa nestalo, ludi ktori sli na cintorin (ak vobec nejaki sli - mam pochybnosti) bolo uz v tychto hodinach pramalo.
Reakcia na: Bigmac #7781:
Lenze na to sa pozeral uz K2YU. Ale v pondelok budem mudrejsi.
BMko: ****vina pán farár, ****vina! Skôr uverím zalepenym rozjazdovým stykačom ako zalepenému palcu. Hľadaj v schéme.
Reakcia na: Sarko #7779:
Keby ostali zopnute stykace bola by to strasne velka nahoda. Takze to sa vylucuje samo. Ja som toho nazoru, ze ostal prilepeny palec a spobyl tym zrychlenie
BM: Svedkovia tvrdia a píše sa to aj vo výpovedi, že motory začali hučať a súprava zrýchlovať. To vylučuje vypnutie reverzu. Ja by som sa priklonil skôr k tomu prilepenému stykaču a súčasne nerozpojením obvodu jazdy pri našlapnutí na brzdný pedál.
CHROBAK DO HLAVY
Vezmime si to takto. Co ked vodicka, vypla reverz z dovodu zrychlovania? Co ked bol prilepeny palec? Neako to zrychlovanie predsa musela ubrzdit, vypla reverse ale asi nevedela, ze ked nema nahodeny revers, tak automaticky nema EDB. Ale to asi vodicka nevedela. Jasna je jedna vec, pokial viem tak zaznamy o opravach vozidla a kniha vozidla sa stratili.
Takže som si myslel dobre s tou 359, že si niekto robí srandu, lebo na voze nie je ani škrabanec a včera už behala na linke.

Nevidí sa každý deň sólo vozidlo 361, dnes ho máme na L6!!
Na nový odbočovací pruh zo Štúrovej na Žižkovu ulicu si vodiči ešte nezvykli

http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=30.10.2004/49628K

V nedeľu si pospíme o hodinu dlhšie

http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=30.10.2004/49622K
rl: Je to možné, ale ja som to prepísal a zverejnil ešte pred dvoma rokmi na MD.

Keď si myslíš opak, vieš potom uviesť aspoň približne sled udalostí, ktoré tam nastali?

Minulý rok to bolo všetko v novinách. Bola to príloha Víkend, alebo Pohoda na víkend, už presne neviem.

DPMK tvrdilo, že všetko bolo v poriadku a že vodička urobila chybu. Ja si myslím pravý opak.
Dnes si pripomíname 26. výročie tragickej udalosti pri amfiteátri. Pred troma rokmi vyšiel o tom rozsiahly článok, ktorý tu uverejňujem bez komentára.

Zlyhali brzdy či vodička? Pravdu sa už asi nedozvieme

KOŠICE - 30. 10. 1978 - 7.10 h. 9 mŕtvych /G. Feciskaninová, M. Harčariková, A. Hric, I. Kollárik, A. Garanská, E. Lešková, M. Lileková, J. Šestáková, M. Žadanský/

10 ťažko zranených, 80 ľahko zranených
----------------------
"...pre zlyhanie brzdového systému dnes ráno havarovala pri amfiteátri električka. Mestská správa ZNB a Dopravný podnik mesta Košice vyzvali postihnutých, aby sa čo najskôr prihlásili na Dopravnom inšpektoráte MS ZNB..."

Večer - 30. 10. 1978
----------------------
"...Mestský výbor KSS, Mestský národný výbor a Dopravný podnik mesta Košice vyslovujú hlbokú a úprimnú sústrasť všetkým rodinám, ktoré po včerajšej tragickej havárii navštívil smútok..."

Večer - 31. 10. 1978
----------------------
"...keďže sa začali šíriť fámy o tom, že počet obetí je oveľa vyšší a že sa niečo tají, uverejňujeme ich presný zoznam...Posledná rozlúčka s obeťami havárie električky sa uskutoční 2. novembra 1978..."

Večer - 1. 11. 1978
---------------------
Bolo krátko pred Dušičkami. Ľudia zapaľovali krehké sviečky na hroboch svojich blízkych, venovali im krátku spomienku a potom sa opäť vrhali do dravého prúdu života. Veď čas zastaviť nemožno. Vtedy ani dnes. Žilo sa rýchlo, zomieralo ešte rýchlejšie. No najmä nečakane. Tragédiu, ktorá 30.10.1978 rozdrvila pokojný spánok Košičanov, nikto nepredvídal. Prišla náhle a sfúkla životy deviatich ľudí rovnako neľútostne ako chladný vietor, ktorý zhasína sviečky na cintorínoch. V útrobách preplnenej električkovej súpravy číslo 229-298 však ráno o siedmej nezahynuli všetci. Niektorí svoju smrť prežili. Snažia sa zabudnúť a dodnes bojujú s prízrakom, ktorý do ich duše vstúpil cez otvorené dvere temnej električky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.