Reakcia na: Sarko #781:
Ešte mi napadol dodatok. V čase špičky je IAD výrazne silnejšia v smere z Moldavskej cesty do centra, preto by jednosmerná trojprúdovka mala zmysel práve V SMERE HODINOVÝCH RUČIČIEK, o čom som rozvinul úvahu v predošlom príspevku. Naopak v smere z Prešovskej cesty sa nápor rozvetvuje na tri smery: -> do centra, -> na Štefánikovu, -> na Jantárovú, takže na svetelnej križovatke N.O. nie sú kolóny také výrazné. Preto presmerovanie z Palackého na trojprúdovku cez Štefánikovu by bol aj tento smer určite tip-top.
Sarko
Ja si naopak myslím, že prestavba komunikácií s prípravou územnej rezervy pre budúce obratisko a budúce napojenie električkovej trate v smere z NMMM by vôbec nemuselo byť také a investične náročné, ako sa zdá. Veď dnes máme územné rezervy pre električkové trate na uliciach ako Bardejovská, Popradská, Ul. Pri prachárni, kde sa dá hovoriť o budúcom zasiahnutí do trolejbusového vedenia električkou v rovine doplnenia trolejových križovatiek. Ak Staničné nám. bude pripravené aspoň pre takýto prípad, výstavbe trolejbusovej trate by som sa absolútne nebránil. A snáď by to neboli ani ťažké milióny.