a mame tu uz v poradi 11tu kadibudku http://www.kosicednes.sk/nova-elektricka-ide-kosic/ ? a kedy uvidime takto nalozene na aute na ceste do Ke napr caf urbos alebo 29/30T? snivat je pekna vec, okazuje sudruzka karaffa ?
Ja som to pochopil tak, že v čase odchodov R1 budú po novom odchody R4, R6 alebo R7 (v prípade každého súčasného spoja R1 ináč). Ktorákoľvek z troch uvedených cestujúcich po Spoločenský pavilón dovezie a ďalej aj tak budú musieť prestúpiť na X6. Ďalšie smerovanie električky je teda pre väčšinu súčasných cestujúcich, ktorí cestujú smer NO a stanica, irelevantné. Preto bližšie podrobnosti nechali na CP a nerozoberali to v ozname.
Aspoň dúfam, že som to pochopil správne (CP som nevidel). Je pravda, že je to trochu nešťastne formulované.
veď busov je dostatok predsa, na papieri počet určite sedí, len v reále z toho dostatku treba odrátať 5 elektrobusov, ktoré určite mino linky 22 nepôjdu, nejaké tie rozobraté nepojazdné Tedomy, Firsty, poodstavované citelisy s solarisy. Čoho bol prebytok, tak už išlo do Šace.
Ved ja viem ze je problem s busmi, ze sice sa kupilo plno novych sorov ale sa nezmysele vyradili solarisy 18, B941 a pod.. Len to som narazal na to oficialne vyjadrenie tusim hovorkyne ze je "dostatok autobusov". Aj v mojom povodnom prispevku som to chcel dat do uvodzoviek. ?
Aj som tipoval ze to je o "politickom" rozhodnuti.. preto bude zaujimave ze po tej vyluke ako bude na tom trolejove vedenie a ci (a kedy opat vyjdu tbusy von..
3212 je odstavena? A ani ziadna rozlucka? ? Kazdopadne na vyluku by schopne 941 ist mohli, namiesto displejov old school tabulky a ideme. Ale toto znie ako velmi rozumne riesenie a tie sa v DPMK nepouzivaju ☠
Takže riešenie že by bola tbusová 70tka po Mlynskú Baštu a tam prestup na abusové 71 a 72 sa neuskutočnilo, lebo je dostatok autobusov tak ľudia nemusia prestupovať? A výjdu vôbec po tej megavýluke trolejbusy ešte von..? ? ?
Ticho tam! Cetka má inú robotu ako informovať verejnosť... ?
Ak sa ti nepáči, že je to neprehľadné, nezrozumiteľné, bez anglického prekladu a na zastávkach namoknuté... proste amatérske, odsťahuj sa... ako nám dvom bolo na fóre už povedané ? ?
Dúfam, že podobne šikovne to bude napísané aj v zastávkovom ozname. Copy & Paste zo služobného príkazu, aspoň 150 riadkov a povinne študovať desať minút ?
"Linka R1 premáva ako linky R4, R6 a R7 s prestupom z/na linku na zastávke Spoločenský pavilón."
Zdroj: http://www.dpmk.sk/aktuality/zmeny-v-mhd-od-februara-2015-aktualne.
→ Keďže to hovorkyňa nevie uviesť do svojej správy, vie niekto presne povedať, ako bude R1 premávať? Ako R7 v sedle so súhrnným 30-minútovým intervalom? Alebo si môžem po nastúpení vybrať, na ktorú konečnú zastávku ma vodič odvezie?
"„Vzhľadom na vlaňajší nákup 127 SOR-ov máme autobusov na výluku dostatok,“ zdôraznila Karaffová."
→ Toto už nie je len "kydanie si do huby". Klamať, klamať a klamať. Jediné motto, ktorého sa silou-mocou drží.
Neboj, autobusov je dosť... na dvore sa povaľujú prihlásené midibusy ktoré nikto nechce, drahé najekologickejšie elektrobusy, ktoré nemôžu jazdiť aby sa náhodou neopotrebovali, len škoda že práve tie veľkokapacitné sú už bez značiek a infosystému, prípadne zošrotované či odpredané... http://abload.de/img/dscf4152iycoc.jpg
A samozrejme na dvore (hale) sa po novom bez využitia bude povaľovať aj 18 pojazdných trolejbusov, lebo nám ide predsa v prvom rade o cestujúcich, tak radšej nech nepríde žiadny spoj akoby mal úbohy cestujúci prestupovať do toho hrozného trolejbusu... "z dôvodu zachovania kvality poskytovaných služieb" ?
Upozornenie pre menej chápavých jedincov: príspevok môže obsahovať príliš veľa irónie ?
Súdružka vie najlepšie ako to (nie) je ? . Hádam tu nebudeš porovnávať také bezvýznamné sídlisko ako sú Ťahanovce s Krásnou ? . Klbáky sa určite len šetria, aby výluku zvládli ?
Najväčší nápor na mestskú hromadnú dopravu má prísť už čo nevidieť. Pre výluky tratí bude jazdiť tak málo električiek, že DPMK musí riešiť, čo bude s ich vodičmi.
KOŠICE. V Dopravnom podniku mesta Košice (DPMK) sa nedávno zišli zamestnanci s vedením, aby sa dozvedeli, ako sa ich dotkne rozsiahla rekonštrukcia tratí v Košiciach.
O svoj osud sa obávajú predovšetkým vodiči električiek. Začínajú pribúdať výluky, najnovšia od februára na Štúrovej ulici.
Od apríla ich má byť podľa plánov súčasne už toľko, že jazdiť má minimum električiek.
DPMK: Vodiči sa prepúšťať nebudú
Tento dôvod stretnutia potvrdila predsedníčka základnej organizácie integrovaného odborového zväzu v DPMK Andrea Vindišová.
„Buď sa vodiči preškolia na autobusy, alebo budú riešení v zmysle Zákonníka práce. Nič konkrétnejšie vám zatiaľ neviem povedať, ale prepúšťať sa nebude,“ informovala.
Jednou z alternatív je podľa tohto predpisu aj dohoda odborov so zamestnávateľom v prípade nemožnosti prideliť prácu zamestnancovi.
Ten zostane doma a bude poberať náhradu mzdy vo výške 60 percent svojho priemerného zárobku.
Aj hovorkyňa DPMK Michalea Karaffová uviedla, že na stretnutí vodičom objasnili situáciu.
Chceli sme vedieť, koľkých a ako postihne obmedzenie električkovej dopravy. Aj to, akú inú prácu im môžu prípadne prideliť, keď sa v uplynulom období zrušilo v DPMK zhruba 120 pracovných miest.
„Predstavených bolo viacero možností. Definitívne rozhodnutie nepadlo, pričom zamestnanci a aj ich zástupcovia budú mať možnosť sa v nasledujúcom období vyjadriť. Hľadáme riešenia, aby sa dopady na zamestnancov minimalizovali. Na dohodách intenzívne pracujeme, avšak už teraz môžeme potvrdiť, že nebudeme prepúšťať vodičov,“ ubezpečila.
Spresnila, že teraz majú 112 vodičov električiek, z toho 12 sa na náklady DPMK zúčastňuje kurzu vodiča autobusu.
„Dvaja sú preradení priamo, lebo platný vodičský preukaz na autobus už majú. Pre zvyšných vodičov v súčasnosti prácu máme.“
Zháňajú vodičov autobusov
DPMK musí riešiť aj opačný problém – s vodičmi autobusov. Tých je podľa našich informácií pre zmenu nedostatok.
Zisťovali sme, koľko ich momentálne chýba, či bude dosť autobusov a či sa pre výluky nebudú obmedzovať kapacity ostatných autobusových liniek.
„Vodiči autobusov majú vzhľadom na ich počet väčšiu fluktuáciu ako vodiči električiek. Priebežne však prijímame nových za tých, čo odchádzajú a v prípade potreby prijmeme aj ďalších, aby ich pre výluku bol dostatok. Vylučujeme obmedzenia na iných autobusových linkách pre výluky električiek. V súčasnosti máme počas pracovných dní na výlukách nasadených celkovo 12 autobusov,“ vysvetlila.
Dodala, že momentálne vypravujú denne 170 autobusov, v čase pribúdajúcich výluk to bude minimálne 185.
„Vzhľadom na vlaňajší nákup 127 SOR-ov máme autobusov na výluku dostatok,“ zdôraznila Karaffová.
Mohol by som poprosiť niekoho s Pianom aby sem ten článok prekopíroval? Ďakujem ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
veteran