Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Author #74279:
Môj názor: 2 midibusy by sa mohli v pracovné dni nasadiť na linku 14, teda 2 celodenky. Práve teraz je na to ideálne obdobie - október, november - železnička už v PD nejazdí, teplých dní ubúda, sneh ešte nie je. Myslím, že na jeseň je to ideálne riešenie pre midibusy - až dokiaľ sa nezačne lyžiarska sezóna na Jahodnej. Naozaj nevidím v tomto prechodnom období v PD potenciál ani na veľké množstvo exkurzií či výletov. A ak už by aj k tomu došlo, to sa snáď dá vyriešiť operatívne cez posilu zo ZV. Takže ja hlasujem za linku 14, opakujem však, nie celoročne.
Reakcia na: Astor #74296:
Ako je to s vozkm? Aky koeficient maju 12m a aky 9,5/elektrosor? Pretoze ak je ozaj 12T nevyuzita je to zbytocne plytvanie nie len peniazmi ale hlavne kilometrami. Ta linka je z 1/2 subezna s L12 ktora kapacitne postacuje a z druhej polovice s L52 ktora tiez chodi poloprazdna.
Ja si myslim, ze nieco male by sa hodilo aj na L18 mimo spicky, kedy ide tesco-nemocnica a spat. Par krat som nim siel a boli sme zopar v buse 😃 ale neviem ci nesom mimo 🙂
Reakcia na: 110mat110 #74295:
Tá služba chodí večne prázdna, osobné auto by tam stačilo podľa mojich informácií. A stále je lepší elektrobus pre ktorý aj tak nie je iného využitia ako 12 metrák, ktorý sa dá využiť aj inde ? ?
Reakcia na: Astor #74293:
Dovolim si nesuhlasit s 6101. Ak je na posilovy bus vhodny najmensi autobus aky mame, potom velmi neposilnime kapacitu. A ked nie je co posilnovst, nema tam preco ist bus. 6101 je bud vyuzita a pojde tam 12m bus alebo nevyuzita a tych 5 nahodnych cestujucich sa vojde do kapacitne posilnenej 12tky.
Reakcia na: veteran #74286:
Ak sa dobre pamatám, 33ka sa skracovala na žiadosť vodičov pre príliš veľký výkon (6:40-17:15). Teraz, ak by sa zmenila na R/O 3301, by aj tento problém odpadol a nemusela by výkon na 33ke vykrývať R1802, ktorá by sa mohla vrátiť do stavu pred 1.10.2013 (C1802 s nástupom 9:42).
Reakcia na: Author #74289:
Môj návrh (zhrnutie):
2202, 2203, 2801, 2802, 6101 (elektrobusy)
2201, 1331, 2301, 3301, 1 disp. (naftové)
k službe 2301: Bolo by ju treba upraviť tak, aby vždy v čase striedania zmien vo Valeu išiel najskôr dlhý voz a potom krátky - možno sa to zmenilo od 1.10.2014, nakoľko vznikla služba 2302
k službe 3301: Mohla by sa zmeniť na klasickú R/O službu (režim prevádzky 4:30-23:30), pričom skoro ráno a neskoro večer by robila linky (linku) s menšou vyťaženosťou. Týmto návrhom by sa našlo uplatnenie pre 9 autobusov, 1 by ostal ako rezerva, čo je pri počte 10 úplne normálne.
110mat110 .. ďakujem - tak nejak som to myslel .,, ?
.. ale L33 nieje ani "trhaná" linka, že? ? a išlo tu o to "nájsť" niečo vhodne aj cez deň pre midibus - tak len som napísal svoj názor - tam by jazdiť mohol napríklad.. No určite vedenie DP už niečo vymyslí aby všetci boli spokojní (teda cestujuci sa netlačili v 31 cez špičku - a aby vozy nestáli nevyužité) ?
Zasa nemozu tie busy jazdit non-stop kazdy den vsetky. Skatuju sa ako Firsty. Takze netreba to prehanat. A keby jazdil aj 8-9 hodin podla mna to staci. Radsej nech si na L33 odjazdi pol dna, ako keby tam jazdil cely den prazdny 12m autobus
Reakcia na: TA #74287:
Aj mne tak logika vravi, ale paradoxne, minimalne novsi klbaty CNG sa papierovo tvaril vzdy lacnejsie ako starsi dieslovy 15M..
Reakcia na: Rudyke902 #74284:
Nie, 33 zacina jazdit az 07:30, pricom vozidlo, co ju vykonava robi predtym 18ku.

Na 2301 sa tiez midi testuje, mozno toto bude tretia sluzba..
Reakcia na: Author #74256:
Zaujímavý rozdiel v prevádzkových nákladoch vzniká už aj dnes na linkách, kde sa vypravujú kĺbové vozy, pričom ich tam vôbec netreba. To je krásna ukážka plytvania.
Reakcia na: Rudyke902 #74284:
Akurát, že spoje do 9:56 vykonáva iné vozidlo, než spoje od 10:25.
Reakcia na: Rudyke902 #74284:
od 7 do 16 nie je celý deň, to je len 10 hodín. Samozrejme, ak by pred 7 a po 16 jazdil na inej linke až do večera, už by to bola "celodenná".
Reakcia na: Iv #74281:
L 33 nieje jazdiaca celý deň ? no podľa CP hej, každu hodinu - asi tak podobne ako L 13 a cez víkend L33 každe dve.. ? Pre "midi" podľa mna dobrá linka..
Reakcia na: Author #74279:
Taká 2301 neprichádza do úvahy? To ranné kolo na L21 by sa dalo prípadne prehodiť so službou kde je štandardný bus (napr ak o 6 ráno by midibus spravil kolečko na L29)... Ďalší by sa dal využiť na 20H (heringeš linka). A posledný môže ísť do PO ?
keby boli km,ja by som bol za vytvorenie zberných liniek po sídliskách,kde to majú z niektorých častí na terajšie zastávky ďalej-napr. furča
Reakcia na: Rudyke902 #74280:
33ka nie je celodenka jazdiaca cely den
AUTHOR ... a čo tak aj do L33 nejak tie midi "zamotať" hm? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.