Dnes autobus od 6:51 z Myslavy zas midák ....zas bol napraskany....proste vsetky miesta boli na sedenie plne a na statie fakt plny. Neviem, co maju za vzduchotehnicku ale dnes taky zvlastny puch bolo citit, a nebola to tzv. novota.
Hrozne blbe busy, a ja som zvedava dokedy bude tento stav na L31 trvat, zacala skolska sezona a cez prazdniny to je ine ale teraz??? wtf? Ako ja pochopim, ked budu chodit od gtakej 9-12stej, ale cez spicku nie....ved z mesta od Namestia, Krajsky sud az po intraky su plne ze ludia fakt stoja, lebo pri Spolocenskom pavilone nastupi plno vysokoskolakov...potom aj do myslavy su dost plne, niekdy aj tam stojim...halvne spicka do tej piatej poobede.... a pochopim ak ho daju na vecer.
Spominala sa tu ta zachadzka na bratislavsku.....neviem, v zime to tam bolo dost o drzku vyjst busom ten kopec, ak napadol sneh alebo bola poladovica. Pamatam si ze sa tam fajne presmykovalo, a navyse je tam uzka cesta a vacsie auto a autobus tam nevojdu velmi.
Len doplním že spoj 6.43 z Opátskeho robí služba D3103 a tam zatiaľ midibus nevypravili ? ale tie dva o siedmej, čo predpokladám že sú vyťaženejšie (aspoň prvý) tak robí poradie 31 a 32 a tam je nasadzované vozidlo 67XX. A je pravda že v špičke sú tie midibusy na 31-tke preplnené
Áno, to bolo v čase, keď sa odstavovali 435ky jedna za druhou a bolo menej dlhých vozov ako dnes. Tamto bolo iba riešenie z núdze, radšej krátky voz jak dlhý. Lenže 9,5 namiesto 12 sú plánované ako trvalý stav.
Sranda zacne vtedy, ked sa zacne splacat uver..buduci rok. Som si isty, ze potom aj nizsie prevadzkove naklady 9,5m vozidiel oproti 12m vozidlam zacnu byt zaujimave..
Inak, zaujimave, donedavna 12m vozy na linkach 10,19,36,54 atd takmer nik neriesil, ale 9,5m miesto 12m su zrazu problem..
Luxus je už vôbec to, ako sa kupovali nové vozy. Pokiaľ predávame kĺbové vozy po 20000 €, tak riešiť to, že sa ušetrí niečo vypravením o 2,5 m vozu menej, sa mi zdá dosť malicherné.
Cestujem denne spojmi o 6:43, 7:13 z Opátskeho, hovorím z vlastne skúsenosti. Stáva sa (nie každý deň), že už z Opátskeho vychádza autobus plne obsadený sediacimi cestujúcimi. Na Južnom nábreží niekto popristupuje, niekto povystupuje a na NO sa už slušne zaplní. Samozrejme, ak ide pred 31čkou 10ka (D1009), ľudia nastúpia skor do 10ky, avšak niekedy sa to presne vymení. SOSA je pravda, ráno sa to tam v smere do Myslavy vyprázdni a prevažujú sediaci cestujúci. Poobede by som ani nepovedal, v smere mesto je vačší počet stojacich cestujúcich.
Zaujimave... Prieskum z tohto septembra (pred zaciatkom semestra VS) ukazal, ze v rannej spicke na Palackeho v oboch smeroch max sediaci cestujuci, taktiez SOSA v oboch smeroch..
Samozrejme, VS cosi pridaju. Urcite budu dalsie prieskumy a nasadenie 9,5m sa nejak utrasie. Ja by som taktiez najradsej videl standard sediacich vsade, ale to by musela byt uplne ina objednavka vykonov ..
Reakcia na #56967 od LUKYmhd z Dispečerského fóra:
Odporúčam sa pozrieť do Drážďan, či kdekoľvek, kde už dopravcom viac záleží na ľuďoch a ich pohodlí, ako na tom, aby za každú cenu ušetrili. Vozidlo, v ktorom je čo i len 1 stojaci cestujúci, sa už počíta ako preťažené a je nutné to zohľadniť a vytvoriť nový spoj.
31 zvykla chodiť naplnená (sediaci cestujúci i viac stojacich cestujúcich) aj ráno z Palackého smerom na Opátske, ráno z Opátskeho (6:43, 7:13, 7:43) toto isté a na NO sa zaplnila už slušne (plnka, hovorím o 12M voze).
Nie je problem spravit samostatnu 33, avsak vnimam luxus, aby vozidlo vychadzalo von takmer po rannej spicke (7:30) len preto, ze to je midibus.
A ktora sluzba na 26 nechyta USS pracovne zmeny? Bud je v areali, alebo chyta napor konciacich z VA do Sace. To uz sa mozu dat midi rovno na RA..
Inak, zaujimave je aj nahle naplnenie 31 s prichodom midi, zo spickovych prieskumov vysla 31 prezitelnejsia, nez napr. 20,20L a 25. Ale pripustam, ze VŠ iduci na/z blokov jej mozu sposobovat narazovy napor na 2-3 zastavkach. Avsak, z Myslavy aj Opatskeho bolo obsadenie 31 prevadzne max sediacim poctom cestujucich..
A nie je jedno, či stojí v rannej špičke v garáži NB 12 z roku 2013 alebo BN 9,5 o pol roka novší a o 100 % nemožnejší? ?
Author: Ak sa dobre pamätám, jedno z pôvodne plánovaných pôsobísk týchto vozov bola 33ka aj 14ka (cez PD). Na Šacu som myslel 4211, ale to je delená, no.
Ako keby bol taky problem spravit na 33ku samostatnu sluzbu prave kvoli midibusu. Okrem toho, na L26 by podla systemu ktory sa pouzil na L31 mal ist midibus na kazdu sluzbu, ktora nejde do USS
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Astor