Reakcia na: KosickyTiger #74099:
-nadávajú len ľudia typu triplex, stn, forest...,-Škodovka sa priamo nemohla zapojiť, iba cez svoju vetvu - Pars Novu, ktorá nemohla ponúknuť nič iné len K2R, Satru alebo Trio (ak ho má v licencii),
-počet trolejbusov o ich kvalite nerozhoduje, stále sa vyberá najnižšia cena (či už pri jednom alebo pri stovke trolejbusov),
-VO na busy bolo podľa niektorých ľudí nespravodlivé, Pragoimex bol zvolený právne (neviem, kde sa chcel CAF hrabať, keď predával električku podobných parametrov za dvojnásobok a rozhodovala práve cena),
-absolútne nereálne, inak by sa testovací voz nedožil ani polovice doby životnosti
veteran
1. Ospravedlňujem sa za nedorozumenie. Má tam byť 23+23 električiek - ako bolo vysúťažené (tých ďalších 23 ks som tam obratom dopísal, keďže son si svoju chybu uvedomil, no akosi mi to tam neuložilo
2. Maďari majú vo svojom projekte takisto opčné právo (tak ako my). My máme ešte na 18 ks kyjevarií, oni na servis. V konečnom dôsledku ho využiť nemusia (ani my nemusíme).
3. Treba počítať aj DPH. Sama sa nezaplatí, EÚ na ňu neprispieva.
4. Tá opcia nám neblahú štatistiku oproti Miskolcu ešte vylepšuje.
5. Miskolc za cca 1,5-násobok našej sumy za IKD zrekonštruoval dvojnásobnú kilometráž tratí a postavil aj cca 2 km novej. Plus urobil modernizáciu vozovne. U nás modernizácia vyjde na ďalších 40 miliónov. Bez DPH