Zaujimalo by ma, koho sprosty napad bol, aby 512 mala dvere z vnutornej strany natrete tmavosivo a nie svetlym odtienom, ako 517 a 521. Poznamka: Na strednych dverach na A clanku sa odlepilo tesnenie. Vzhladom k tomu, ze 512 je pomaly viac vo vozovni ako vonku, to nikomu neprekaza.
Sarko
No ale poďme k veci:
Ad 1. Spoje liniek RA sú nárazové a premávajú len v čase špičky pri dovoze a odvoze zmien U.S.Steel. Hádam nie je mysliteľné, aby na týchto linkách premával len určitý typ a množstvo autobusov, ktoré by drvivú zvyšnú časť dňa len tak prestáli. Takže nie je iná možnosť, len robiť prejazdy medzi linkami. Až si raz DPMK konečne uvedomí zmysel unifikácie vozidlového parku a zlepší aj jeho údržbu, tak potom podobné úvahy stratia zmysel.
Ad 2. Vodičov MHD zamestnáva DPMK, preto v prípade nevhodného správania, resp. porušenia pracovnej disciplíny treba volať, resp. písať do DPMK.
Ad 3. CP má na starosti Odbor dopravnej služby DPMK a tu je možné takisto zasielať pripomienky a návrhy na zmeny. Čo sa týka náskokov, interný predpis DPMK umožňuje vodičom beztrestne robiť náskoky -2 min. voči CP. Mnohí vodiči takto premávajú neustále, takže si treba jednoducho k odchodom spojov tie 2 min. odčítavať a vo výslednom čase už byť na zastávke. Voči tomuto je tiež možné sa na DPMK ohradiť a napísať námietku.