Vševedko (WAP) - Ved vy mate v tomto 10krat vacsi prehlad ako pracovnici DPMK, preto sa pytam, aj ked viem ze tato stranka s DPMK nic nema. A co sa tyka atomovych hodin. Tam su vsetky casove zony,staci si vybrat,a potom to zosynchronizujes s PC/mobilom/rucnymi hodinkami.. To si asi nevedel. Asi si zil v jaskyni, lebo vsetky televizne, meteorologicke stanice, doprava a neviem ake este zriadenia sa nastavuju podla tohto casu ?
Sarko - dakujem. No ten CP je aj tak na *** a vsetci to dobre vieme ? . A smial som sa hlavne na napade nasadit na lunik tie najstarsie autobusy. A potom poznamka ze "je potrebne aby chodila 34 a 11 castejsie, a tym sa zmensi koncentracia spoluobcanov v nich" ?
Sarko - dakujem. No ten CP je aj tak na *** a vsetci to dobre vieme ? . A smial som sa hlavne na napade nasadit na lunik tie najstarsie autobusy. A potom poznamka ze "je potrebne aby chodila 34 a 11 castejsie, a tym sa zmensi koncentracia spoluobcanov v nich" ?

Ale podľa výzoru to na Teba nesedí...
Sarko
No ale poďme k veci:
Ad 1. Spoje liniek RA sú nárazové a premávajú len v čase špičky pri dovoze a odvoze zmien U.S.Steel. Hádam nie je mysliteľné, aby na týchto linkách premával len určitý typ a množstvo autobusov, ktoré by drvivú zvyšnú časť dňa len tak prestáli. Takže nie je iná možnosť, len robiť prejazdy medzi linkami. Až si raz DPMK konečne uvedomí zmysel unifikácie vozidlového parku a zlepší aj jeho údržbu, tak potom podobné úvahy stratia zmysel.
Ad 2. Vodičov MHD zamestnáva DPMK, preto v prípade nevhodného správania, resp. porušenia pracovnej disciplíny treba volať, resp. písať do DPMK.
Ad 3. CP má na starosti Odbor dopravnej služby DPMK a tu je možné takisto zasielať pripomienky a návrhy na zmeny. Čo sa týka náskokov, interný predpis DPMK umožňuje vodičom beztrestne robiť náskoky -2 min. voči CP. Mnohí vodiči takto premávajú neustále, takže si treba jednoducho k odchodom spojov tie 2 min. odčítavať a vo výslednom čase už byť na zastávke. Voči tomuto je tiež možné sa na DPMK ohradiť a napísať námietku.