Reply on: d #7161:
Skus riadit v zime a mat na zodpovednost cestujucich, ktory v tom sedia max. 50 minut a vodic ktory tam sedi 9hodin. Si egoista. Do vozidiel sa kuri, len vlcaci su sprosty a otvaraju okna a k tomu sa neustale otvaraju dvere, takze je dost problematicke vykurit vozidlo aby to slo.Co sa tyka temperovania priestoru pre elektricky, neviem pochopit do dnes, preco sa na kazdy den v Kosiciach urcuje stupen kurenia kaloriferom. Aky to ma zmysel?

Dominik
1.Podla coho sa na konkretnu linku zaraduje nejaky typ autobusu. Preco raz nastupujem do RA Solaris,a inokedy do Karosy z roku 1989 ktora nema ani gumene tesnenia na oknach. Z akeho dovodu sa tie busy stale menia?
2.Preco je 90% vodicov drzych a sprostych?
3.Planuje sa vynovit CP? 19tka na namesti prichadza o 5 minut neskor. A z KVP mi ide 71 VZDY o 2 minuty skor, takze ju nikdy nestihnem. A to boli len 2 priklady. Cas na hodinkach mam podla Atomovych chodin v londyne a nastavujem ich kazdy tyzden. Tak nech to spravi aj DPMK alebo nech obnovia CP. To aby som si nastavoval pre kazdy autobus hodinky zvlast? ?