diggi: vidim, ze aj dpmk ma kvalifikovanych, operativnych a siete znalych dispecerov. byt tam na mieste toho vodica, urcite by som ho uposluchol, ale najprv by som si ten "odklon" nechal napisat do vlakopisu a potom by som mu tam ten autobus nechal, nech si ho vycuva sam. k tomu rozsiahlu a podrobnu staznost a bol by fesi spokojny, asi by to bola jeho posledna sluzba na dispecingu, takze uz by sa so ziadnym vodicom nemusel rozculovat... *****ov treba eliminovat!
Vladimír
Ešte raz, aby bolo jasné. Ja tiež nie som žiaden milovník kultúry MČ Luník IX. Ale tie nekonečné naťahovačky na tom, prečo ten a ten bus šiel na L11, keď sú aj horšie, ma už začínajú rozčuľovať.
Ak má niekto podozrenie, že obyvateľstvo Luníka IX si neplatí cestovné, nech tam pošle revízorov. Akékoľvek ďalšie výmysly ako preskakovanie zastávok, "vyberanie" vozidiel do lokality či segregovanie liniek (extra linka len pre Luník IX) sú nezmyslom.
Re #6932 280: Na ktorú z týchto liniek by som dal Solarisy? Z dopravného hľadiska ani na jednu. Na L20 ich netreba a na L11 a 34 nestačia.
Keď sme už pri tej L11, veľmi by ma zaujímalo, keby existovala nejaká štatistika, že kde sa tie vozy ničia viac. Či na Luníku IX alebo na Ťahanovciach.
---
Btw., viete čo by L11 a 34 pomohlo? Paradoxne posilnenie. Čím viac spojov bude okolo Luníka IX jazdiť, tým menšia koncentrácia "nežiadúceho" obyvateľstva v autobusoch bude.