Reply on: TA #6948:
Samozrejme, že som to nemyslel len z toho dôvodu. Chcel som tým povedať toľko, že keby mala oblasť Luníka IX zodpovedajúcu dopravnú obsluhu, nebol by riešený problém taký vypuklý. Samozrejme tým riešim kultúru cestovania pre všetkých. Určite by som neposilňoval busy len preto, aby tam bolo menej obyvateľov Luníka IX.Btw. taká L34 by bola veľmi slušne vyťažená i pri 15 min. sedlovom intervale. Cestovať ňou, najmä od Spoločenského pavilónu na KVP, je nešťastie.
Vladimír
Ešte raz, aby bolo jasné. Ja tiež nie som žiaden milovník kultúry MČ Luník IX. Ale tie nekonečné naťahovačky na tom, prečo ten a ten bus šiel na L11, keď sú aj horšie, ma už začínajú rozčuľovať.
Ak má niekto podozrenie, že obyvateľstvo Luníka IX si neplatí cestovné, nech tam pošle revízorov. Akékoľvek ďalšie výmysly ako preskakovanie zastávok, "vyberanie" vozidiel do lokality či segregovanie liniek (extra linka len pre Luník IX) sú nezmyslom.
Re #6932 280: Na ktorú z týchto liniek by som dal Solarisy? Z dopravného hľadiska ani na jednu. Na L20 ich netreba a na L11 a 34 nestačia.
Keď sme už pri tej L11, veľmi by ma zaujímalo, keby existovala nejaká štatistika, že kde sa tie vozy ničia viac. Či na Luníku IX alebo na Ťahanovciach.
---
Btw., viete čo by L11 a 34 pomohlo? Paradoxne posilnenie. Čím viac spojov bude okolo Luníka IX jazdiť, tým menšia koncentrácia "nežiadúceho" obyvateľstva v autobusoch bude.