Reply on: Sittam #6959:
Veď ja nevravím, že vydávanie CP má byť stratové (i keď na západ od našej vlasti DP pochopili, že nepriamo sa rentuje predávať informačné materiály aj pod cenu). Ale ak náklady na vydanie súhrnného CP sú napr. 12 Sk, tak by sa mal predávať za 12 Sk a nie za 25 Sk. Zdá sa mi nelogické, keď firma zarába na tom, že dáva o sebe vedieť. Logicky by malo byť medzi úplne prioritnými záujmami DP propagovať sa, ako je to len možné. LEBO, keď má cestujúci v ruke cestovný poriadok, vie, kedy mu ide spoj, a keď vie, kedy mu ide spoj, použije ho, a keď ho použije, zaplatí, a keď zaplatí, DP má zisk. Ale keď cestujúci v ruke cestovný poriadok nemá, nevie, kedy mu ide spoj, a keď nevie, kedy mu ide spoj, nepoužije ho, a keď ho nepoužije, nezaplatí, a keď nezaplatí, DP nemá zisk.
To je celá logika.
Furčan
DIK. ?