Asi pred 30 minutami keď som pisal prispevok bola vyradena k 1.9.2012, ale tiež nechapem, komu dziglo v gebuli, a dal tam nejaky drist, ktory je nepravdivy. No o stave TD to veľa nemení.
Este otazka na kolegov adminov: KTO vyradil z evidencie tu na imhd 1014 a aky mal na to dovod, alebo odkial ma k tomu informacie, ktore nie su pravdive a teda su NEOVERENE ???
zrušenie TD nie je také jednoduché, akoby sa mohlo sprvoti zdať. V 1. rade musia zabezpečiť náhradnú výpravu – teda okamžite približne 20 nových kĺbových vozov. Odkiaľ na ne vezmú €? Navyše, ak je jedným z dôvodov na jej zrušenie náročnejšie obstarávanie náhradných dielov, budúce vozy by mali byť také, ktoré už vo vozovom parku sú. Ak zoberieme do úvahy, že Solaris na DPMK kašle, tak je asi každému jasné, že sa môže rovno zadať objednávka na výrobu Citelisov. Plus všetko, čo bude súvisieť s demontážou súčasnej infraštruktúry, spôsobí opäť len ďalšie náklady, ktoré zaplatí mesto – teda jeho obyvatelia.
Je zrušenie pre DPMK ozaj efektívne?
Môžem sa opýtať, čo sa stalo #1014? Resp. dôvod jej vyradenia ?
Inak, dajme tomu, že DPMK zruší TD v Košiciach. Čo bude nasledovať? Zrušia dielne, rozpredajú ich zariadenie, rozpredajú alebo zošrotujú trolejbusy, strhnú troleje alebo ako? Neviem si to vôbec ani len predstaviť, preto sa pýtam. Ďakujem za odpovede Prípadne neplánuje sa niečo podobné ako v BB?
Myslava je jedna z tych konecnych ako napr. pri oc optima a oc cassovia, vystupiste je prakticky aj nastupistie, na tychto konecnych by som zaviedol skorsie nastupovanie. Proste sa to pyta, voz je pristaveny meter od zastavky, o par minut ma tak ci tak odchod, ale vodic sedi vnutri a cestujuci cakaju vonku a kazdy pozera na hodinky.... ?
Ako tu už bolo spomenuté v Budapešti to bežne funguje a tá je smerom na JUH a nie na ZÁPAD Maďarsko je tiež postkomunistická krajina ako SVK - čiže je porovnateľná a nemusíme sa vôbec baviť o ZÁPADE
A už vôbec neviem pochopiť čo je na tom zlé ak sa DPMK zachová trochu ľudsky a na konečných kde je to možné nechá ľudí sedieť vo voze
Či je podľa teba lepšie správať sa v 21. storočí ako debil a nechať ľudí vonku mrznúť alebo moknúť ??
Ale napríklad aj v Myslave na Maši , ľudia vystúpia a na zastávke už stoja tí, ktorí chcú nastúpiť. Vodič po vystúpení zavrie dvere, a o 3-4 minúty ich znova otvorí, aby mohli nastúpiť.
Akosi ste spohodlneli, roky nevadilo, že niekto musí postáť / posedieť pár minút na konečnej, už by ste sa chceli trepať do vozov, lebo tak to na západe funguje.
Tak, napriklad v Budapešti je zauživane to, že cestujuci nastupuju do voza na konečnej prakticky hneď po odchode spoja pred nim, vodiči maju na konečnych miestnosti, kde trávia čas do odchodu, pričom vozidlo nechaju na zastávke, a umožnia cestujúcim nástup.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Adamcool
Inak, dajme tomu, že DPMK zruší TD v Košiciach. Čo bude nasledovať? Zrušia dielne, rozpredajú ich zariadenie, rozpredajú alebo zošrotujú trolejbusy, strhnú troleje alebo ako? Neviem si to vôbec ani len predstaviť, preto sa pýtam. Ďakujem za odpovede