Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Viete mi niekto povedať, prečo sú električky do železiarní označené práve písmenom R? Poprípade autobusy RA? Má to nejaký zvláštný význam? Ďakujem
Reakcia na: S499.1023 #66661:
A v Saratove sa na tej rýchlodráhe nejazdí tiež nad 60? Či to nie je rýchlodráha ale len električka pod úrovňou terénu?
Reakcia na: AAA #66660:
Neviem, nikdy som to nezisťoval. Ale musí to byť minimálne 80 km/h s ohĺadom na Manilu.
Reakcia na: S499.1023 #66650:
A aká je konštrukčná rýchlosť električiek typu T? Ja som pre T6A5 našiel na nete 100 k/h.
Reakcia na: KVKV #66656:
50 km/h.
Reakcia na: KVKV #66655:
Tak si nájdite nejakú foto kabínky predsériovej KT8.
Reakcia na: KVKV #66656:
oprava,...malo byť v v (vlečné vozy)...
Ešte doplním, že u vozov určených pre prevádzku s vv (T3D, T4D, T6A2) bola rýchlosť nižšia 45km/h. ,prevody boli dopomala. Vozy s takto upraveným prevodom boli doporučované aj pre trate s velkým stúpaním.
Nie je mi známy typ tramvajového vozidla v ČR , SR, s max.povolenou rýchlosťou 70km/h.
Reakcia na: Davidoshmhd #66651:
V pohode,také hlody sme mali aj my.To sa tie napatrónované texty dobre škrabali.... ?
"Neoznačená ...zdenka je neplatná" alebo "Ak stojí..,držte si!","Dvě místa pro ..lidi".
Dnešné samolepky,to už nie je ono ?
Reakcia na: S499.1023 #66650:
......
2) Sedí vec.Dakedy sme mali na T3 MPR 60ku a na KT a T6 65 ku.A zrazu už majú všetky 65ku...
3) Zlaté časy budovania socializmu.... ?
Reakcia na: 381+383 #66646:
? ? ?
Reakcia na: S499.1023 #66650:
no a ja k tej MPR pridám jednu fotku z T3ky DP Most-Litvínov ?
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/541510_3800122239448_663077375_n.jpg
Reakcia na: KVKV #66630:
Nepravda hneď niekoľkonásobná:
1) Konštrukčná rýchlosť je niekde úplne inde.
2) Maximálna povolená sa písala na vozidlá podľa želania prevádzkovateľa - tie isté vozidlá u rôznych DP majú MPR 60, 65 aj 70 km/h.
3) Dodávanie humusov a šrotov do Ostravy na GO bolo spôsobené v prvom až deväťdesiatom šiestom rade dlhoročným košickým systémom údržby "vozidlo je medzi generálkami bezúdržbové a ak sa rozpadne, tak nám pošlú nové" a až v deväťdesiatom siedmom rade nejakou rýchlosťou.
Reakcia na: AAA #66648:
Ide o to, že napríklad Jabloneckú trať by šlo riešiť aj žel.náv.predpismi, žiadna rýchlostná sústava, stačí volno, výstraha, stoj. Kedysi dááávno v Košiciach na jednokolajke na Kuzmányho boli trojsvetelné návestidlá; zelená volno, žltá obsadený úsek vozidlom idúcim v smere jazdy (bola možná jazda v následu) , červená stoj vozidlo v protismere. Na rýchlodráhe bol asi zrejme trojznakový autoblok (presne sa mi to nepodarilo zistiť, trojsvetelné návestidlá).
liberecká sústava je silne atypická.
Pre milovníkov návestných rarít doporučujem navštíviť s foťákom nádraží Bubny - Holešovice zastávka, sú tam použité vložené návestidlá väčšina ešte v povodnom tvare. Celý objekt je "lehce na dožití" po rekonštrukcii a odstránení dnes prebytočných kolají zmiznú aj vložené návestidlá. Tieto návestidlá sa už myslím nikde inde nepoužívajú.
Reakcia na: AAA #66647:
Ak si mal ale namysli nejaké návesti svetelných návestidiel pre ED, tak okrem čočiek a návestidla indikujúceho postavenie jazyka výhybky tam nie sú. A imho nie sú ani potrebné v súčasnosti, keďže na návestenie stoj a voľno stačia čočky, ktoré môžeš prevádzkovať aj ako predzvesť a rýchlostná návestná sústava v ED mi príde nepotrebná.
Reakcia na: KVKV #66638:
Základné návesti pre električkové a trolejbusové dráhy sú uvedené aj s vyobrazením v jednej z príloh mnou citovanej vyhlášky. Sú tam napr. návesti ukazujúce postavenie jazyka výhybky, obmedzenie rýchlosti, návesť stoj, daj prednosť v jazde, úsekový delič, pozor, výstup na zastávke na znamenie a ešte nejaké iné. Ostatné návesti zavádza prevádzkovateľ dráhy technologickým predpisom (napr. jazda so zapnutým odberom cez izolovaný úsek, a pod.). Obdobne je to myslím aj v ČR.
Reakcia na: Tatranka #66637:
Už viem, prečo ma železiarenskí majú/máte tak radi 😃
Reakcia na: S499.1023 #66644:
Samozrejme, že nie je obmedzovačom ako takým, o niečom takom v T3 nie je ani chýru ani slychu. Ale funkčne spôsobuje obmedzenie rýchlosti, nie je možné ísť viac ako 60 km/h, vozidlo samovoľne brzdí.
Reakcia na: 381+383 #66634:
Páni, obmedzovacie relé NIE JE obmedzovač rýchlosti.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.