Trocha som sa odmlcal, pretoze som si uzival dovolenku. No uz je vsetko v starych kolajach...
Vsimol som si,ze nam uz zarezava aj tretia NP elina. Je to uspech, ze to bolo tak skoro po jej dovezeni do DP. Zaujal ma v nej oplechovany vycnelok za vodicom - kabina A. Za kabinou B to chyba. kvoli comu je takato dodatocna uprava?
Uz niekolko dni je zastavka Termostav povinna pre vsetky okoloiduce spoje. Na L13, voz 5101 to vsak bola Colnica. Svedci to o "perfektnej koordinacii" zloziek DP. Niekto nariadi zastavovanie vsetkym linkam, druhy (mozno) opravi CP a treti sa vykasle na zmenu v hlaseni zastavok v autobusoch DP.
Musím súhlasiť so Sarkom. Tá "plná prdel" v BA sú dvere výklopné. Na rozdiel od Ferrari sa však vyklápajú okolo zvislej, nie vodorovnej osi ? . Predsuvné dvere sa potvoria a potom kopírujú bočnicu. Napríklad metro M1.
NIč MHD v Šaci nie je oddelená, garáže tam su viacmenej pre potreby USS vtedajších VSŽ...by bolo nezmyselné aby sa na pár kol vnútropodnikovej dopravy trepali 10 km do Šace autobusy z mesta. ?
Čaute chlapci, neviete aké vraky autobusov vo vozovniach máme????
__________________________________________________
P.S.: Hrdza sa už aj na B 941E(3209) ukazuje. ? ?
To som už nekonkretizoval, ale ak som spomínal čap, vyplýva z toho, že nehovorím len o samotnom podvozku.
Re #6637 BMko: No, to som tiež nedopísal, ale myslel som, že sa dovtípiš.
A si si isty, ze uprostred toho podvozka je otocny cap?? Otocny cap (tkz. Kralovsky cap) je umiesteny na rame vozidla. A ten je pomocou karos-poistky spojeny z podvozkom (v ktorom je vypuzdrenie) a ramom vozidla.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
balky
Vsimol som si,ze nam uz zarezava aj tretia NP elina. Je to uspech, ze to bolo tak skoro po jej dovezeni do DP. Zaujal ma v nej oplechovany vycnelok za vodicom - kabina A. Za kabinou B to chyba. kvoli comu je takato dodatocna uprava?
Uz niekolko dni je zastavka Termostav povinna pre vsetky okoloiduce spoje. Na L13, voz 5101 to vsak bola Colnica. Svedci to o "perfektnej koordinacii" zloziek DP. Niekto nariadi zastavovanie vsetkym linkam, druhy (mozno) opravi CP a treti sa vykasle na zmenu v hlaseni zastavok v autobusoch DP.