Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Rudyke902 #66390:
Tak je to logické, keď sa z jednej súpravy vybrali po jeden zadný a predný (použitý po novom ako bočný) tak je jasné, že tých "zadných" by trebalo dvakrát toľko na komplet vybavenie jednej T3. Len či náhodou nie je vnútorných viac, predsa sa vyraďovali B732 , z ktorých sa panely dávali do KT, a myslel som že tých vnútorných sa zvýšilo viac.
Reakcia na: S499.1023 #66399:
Tak si pozri koľko KT8 nám tu ostalo a koľko fakt ešte dobrých skončilo za hranicami (maďarsko, sarajevo, nemecko) .. ( V maďarsku ešte doteraz jazdia naše KTčka.. Dokonca aj celkom nový voz, rovno z ČKD putoval za hranice, cez KE prešiel len papierovo, (ev.č 539) a pritom ani 1 km nenajazdil u nás..) ?
Reakcia na: S499.1023 #66401:
no asi že aby sa vplyvom tepla nedeformovali
Reakcia na: romeo #66396:
A vieš, prečo sa koľajnice polievajú?
Reakcia na: KVKV #66395:
Prečo by mal byť Most na posdlednom mieste v ČR? Čo sa týka nekvality tratí alebo neúdržby vozidlového parku ho taká Plzeň donedávna smelo strčila do vrecka.
Reakcia na: Rudyke902 #66391:
Kam ste vy, Košičania, posielali vaše dobré vozy ? ? ? ? Veď Košice boli legendárne práve tým, že vozy vôbec neudržiavali systémom "keď sa rozpadnú, pošlú nám nové".
Reakcia na: LUKYmhd #66388:
No fakt Ľvov je relevantné mesto pre porovnávanie. Ale keď cítite, že patríte na Ukrajinu, tak nech sa páči ? .
A odstavenú trAť nemáte preto, leby vy po takej, akú v Bratislave odstavili, v pohode jazdíte ? .
Dakujem vsetkym vodicom a vodickam MHD, ze aj v takychto podmienkach vykonavaju svoju pracu vramci moznosti dobre a zodpovedna ?
šiesti vodiči dpmk dostali pokutu http://tvnoviny.sk/sekcia/spravy/regiony/vodic-mhd-sposobil-jazdou-na-cervenu-nehodu-jazdili-tak-dalsi-siesti.html


Mimochodom,niekde som zachytil správu,že v týchto horúčavách v madarsku polievaju električkové koľajnice,zišlo by sa aj tu-aj keď určite dpmk keby mal ešte platiť stále kostiu za objednanie liazky,to je neefektívne. Ale niekde na ukrajine som videl prerobenú električku s cisternou,ak by tu bolá nejaka pred vyradením a takto by sa prerobila tak by to bolo optimálne,nemuselo by sa nič objednávať a pekne by boli kolajnice schladené aj vzduch sviežejší
Reakcia na: TA #66389:
Pokial je taký prístup kompetentných ako v Košiciach ,tak nakúpiť autobusy je najpohodlnejšie riešenie obnovy parku mhd. Závislé trakcie sú príťažou pre tých ludí.

Ešte k Mostu. Áno bol vždy trochu lepší než KE, aj ked v hodnotení dodnes je na poslednom mieste v ČR. Z električkových podnikov sa kvalitou nič nemohlo zaradiť medzi Most a Košice.

V posledných rokoch je vidieť výrazné zlepšenie v Liberci a v Olomouci.
Reakcia na: tbus #66385:
Tomu sa dnes hovorí "úspory".
Reakcia na: LUKYmhd #66388:
Taká trať Nad Jazerom je pomaly ale isto ašpirant na odstavenie. Jazda po takýchto koľajách by sa v civilizovanom svete dala chápať ako verejné ohrozovanie. Len si akosi neviem predstaviť, čo by si Jazero bez električiek počalo. ?
Reakcia na: LUKYmhd #66388:
KVKV mal na mysli viac menej vozový park, ich technický stav, priemerný vek... A s tým sa veru nemáme tu v KE s kým rovnať..
Reakcia na: KVKV #66384:
S tou ED úplný súhlas, je to úbohé, ešte aj maďari a južné štáty nás predbehnú - a to bola doba za socíku keď sme im pomáhali mi, posielali naše dobré vozy..
Reakcia na: tbus #66382:
To zistíš - ak sa povezieš v niektorej, ale ak nemajú ešte ani niektoré KT-čka od začiatku vnútorné displeje ak sa montovali do nich nové vonkajšie, a prešli už aj VP (asi nezvyšilo - neviem), tak pochybujem že tieto s tými použitými displejmi budú mať aj vnútorné ... ?
Napr. do 349+385 sa nenamontovali ani vonkajšie všade - čelný vpredu súpravy je tabuľkový.. ?
Reakcia na: tbus #66385:
k poslednej vete: zoberme si do úvahy, akú logiku má nakúpiť množstvo autobusov (za čie €?), keď nemáme € na obnovu TD? Veď ak máme € na AD, tak potom tie isté € môžeme použiť na TD, pričom v prípade TD má každá investovaná jednotka vyššiu návratnosť než v prípade AD. Samozrejme, len ak si sami nastavíme podmienky čerpania eurofondov tak, aby sa to dalo.
Reakcia na: KVKV #66384:
Tak neviem či sme na tom najhoršie ked v BA odstavili trať na Hlavnu stanicu...maju vela rezerv ale nie sú najhoršie. Sú aj horšie mestá tký Ľvov nedávno mal taktiež dosť problémov s traťami- My nemáme odtsvenu trať (zatial) a dufam ze ani nebudeme mat...snad sa mesto a DMPK spamätá..uvidime co prinesie buducnosť.
Reakcia na: KVKV #66384:
Prosím ťa, čo to trepeš? Most bol VŽDY lepší a Bratislava za posledné 3-4 roky neupadla ale naopak, zodvihla sa.
http://imhd.sk/ke/galeria-media/update/6058/male-autobusy.html#55523-6240-este-v-povodnom-laku
Zlý dátum, v roku 1997 neboli ešte zelené tabule, ani "nové" ŠPZ. Čiže je to od septembra 2000 vyššie

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.