Reakcia na: Vladimír #655:
Modka skutocne vcera jazdila na L3, no nedojazdila. Na konecnej na Vazci mala problemy s naskocenim vozidla, takze za nu musela ist zaloha. Nakoniec po niekolkonasobnom skusani sa to vodicovi podarilo a odfrcala do vozovne. Darmo, prilis vela elektroniky jej asi skodi. Inaksie si myslim, ze to je riadny nepodarok, co sa tyka ovladania.Mozno dizajnovo je zaujimava,ale to je asi tak vsetko. Vodic dojazdil na T6.A este malickost. Ta sluzba vecer odbiehava na L7.Ake meskanie by mal ten vodic na L7,keby mu Modka zostala do konca sluzby,jemne poprchavalo, na trati sa neskutocne klzalo a vecerny CP L7 je znacne naspanovany?Len pre zaujimavost, na NO smerom na jazero mal s T6 meskanie 8minut.
Sarko
Ja som rozmýšľal, či tá prepážka neslúži len čisto na to, aby cestujúci, ktorí sa chystajú vystúpiť, nebránili vo výhľade vodičovi.
Pokiaľ si mal na mysli samostatné otváranie dverí z pohľadu z vnútra, tak Ťa musím opraviť, pri vystupovaní sa otvorí pravé krídlo a výlučne pre nastupovanie s napr. kontrolou CL cez ľavé krídlo dverí. Ja by som tam tú prepážku ponechal, lebo ľudia sa inak vždy budú lepiť až na sklo. Akurát by som prikázal vodičom, aby otvárali oboje krídla.