Reply on: Sarko #659:
To iste mi napada tiez. Ze prepazka je na zabezpecenie vyhladu pre vodica. Nie je mi jasne, ze ked budu cestujuci lavou stranou vystupovat a pravou stranou nastupovat, co bude s tou prepazkou. Ci sa nejako odklopi smerom hore alebo...? Odhliadnuc od toho, ze skutocne vodic bude musiet neustale vyzyvat nastupujucich, aby nezostavali stat pri dverach, ale aby sa racili posunut dalej. Tento blby kosicky zvyk mi ide fest na nervy. Ked napr. do elektricky mam problem nastupit, lebo vsetci su natlaceni pri dverach a nemienia sa pohnut dalej. Pritom dalej vo vozidle je miesto priam na lezanie.
Sarko
Ja som rozmýšľal, či tá prepážka neslúži len čisto na to, aby cestujúci, ktorí sa chystajú vystúpiť, nebránili vo výhľade vodičovi.
Pokiaľ si mal na mysli samostatné otváranie dverí z pohľadu z vnútra, tak Ťa musím opraviť, pri vystupovaní sa otvorí pravé krídlo a výlučne pre nastupovanie s napr. kontrolou CL cez ľavé krídlo dverí. Ja by som tam tú prepážku ponechal, lebo ľudia sa inak vždy budú lepiť až na sklo. Akurát by som prikázal vodičom, aby otvárali oboje krídla.