Praveže tak ako píšeš, "kus" zanedbane.. a su fyzicky zastaranejšie ako 941, aj čo sa týka kultury cestovania v nich.. Aj tak je ale čudné, že akom píšeš veľmi sa do nich neivestuje, lebo jazdia, a nepotrebujú také náročné GO a opravy v DP ako 941? To akože nepotrebujú také opravy? Teda tie 941 su kvalitne horšie a naročnejšie vozy keď sú aj novšie , lebo potrebujú také náročné opravy, že sa dokonca aj vyradzujú ak sa neoplatí do nich investovať? Viem že asi IKARUSy boli (a aj sú) asi "nezmar" - tak ako ruský tank.. ?
Praveže do IK sa velmi neinvestuje preto ešte jazdia, narozdiel od 941 kde sa robia naročne GO a opravy v DP. A IK 435 a 415 podľa mňa nie su nejak extra zastarale, len kus zanedbane...
Je smutné teda, že vyradilo sa viac "novších" teda mladších vozov (karosy 32xx ), ako morálne aj technicky starších (ikarusy 43xx), tie už mali byť dávno vyradené, ešte pred karosami, viem že to nezáleží od roku výroby, ale logické je ak sa vyraduje čosi staršie, viac opotrebované, a investuje sa viac do novšieho... Škoda tých 32xx ?
A o tej 374 viem.. to sa nedá nevedieť ☺
Vyradené boli minulý rok z toho čo si pamätám po poradí 3213, 4304, 3202, 3207, 3213. Každopádne 4310 vyradený ešte nieje, má ešte značky aj TP, len už je nepojazdný... Už by mohli začať odbúdať aj niektoré vyše dvadsaťročné plyňáky a pseudogenerálky...
Veru tak, aj mne to vadí ako nefajčiarovi ak cítim v pristavenom voze dym... Deje sato aj v električkách, na Važeckej na obratisku máloktorý vodič fajčí vonku mimo voza - ak je zima, maximálne stoji na schodoch pri otvorených dverách, no dym zanáša do vozidla.. On síce pristavý voz potom až o 5-8 minút na zastávku, ale nefajčiari to cítia pri nastupovaní, že nieje voz vyvetraný.. To ak by som to mal zapisovať a sledovať a písať na DPMK ako stažnosť, tak pár vodičov by pravidelne bolo postihovaných, to je začarovaný kruh... žial trpia tým nefajčiari..
treba riešiť písomne... jednak sa tým potom zaoberajú príslušní ľudia a voči vodičovi je vyvodený postih (o áno, aj toto sa dá dokázať) a jednak dostaneš aj odpoveď... dispečing ak rieši mimoriadnu situáciu nedvíha telefóny práve preto, aby zabezpečil náhradnú dopravu v problémovom mieste... nie je to ich chyba a rovnako dispečer s tým priamo nemôže nič urobiť, iba zapísať s tým rozdielom, že odpoveď už neuvidíš...
meradlom kvality dopravy je aj počet sťažností a počet oprávnených sťažností... v každom prípade je potrebné niektorým vodičom ukázať, že ak niečo porušuje, musí si byť vedomý aj následkov... a zoznam čakateľov na prácu v DPMK zase nie je taký krátky...
Uz som poslala a dufam ze ludia nebudu tak lenivy a budu sa tym aj zaoberat. . .Lebo uz toho mam dost a budem posielat staznost aj castejsie ak to bude treba...alebo si to s dotycnym vyriesim aj inou cestou...
Napiš oficialnu sťažnosť cez formular na stranke www.DPMK.sk alebo e-mail, cez telefon to nemusi stačiť a tuna s tym tiež nikto nič nenarobi nie je to oficialna stranka.
Dobry vecer chcem podakovat vodicovi 27cky 5204 ktory pred par minutami bol tak nesmierne laskavy a zastal 100 metrov od zastavky Madridska pretoze on odchadza za 3 minuty tak nedojde do konca...Taketo spravanie vodica som zazila uz milionkrat ale ake vyhovorky vymyslal tento muz je na zamyslenie...lebo starsi ludom to nevadi tak on bude stat daleko nic ze napriklad ja som po operacii a vzhladom nato ze nemam vlastne auto som odkazana na MHD a kazdy pohyb mi je zatazko aj ked som mlada (21 rokov) neznamena to ze sa rada prejdem...je od toho plateny tak preco toto robi?? je slepy a nevidi oznacenie zastavky? a dispeceri ani nedvihnu telefon ak im volam ze sa chcem stazovat lebo maju asi sluchadlo daleko a nebudu sa natahovat nie? co ak by som sa smykla na lade a zlomila si nohu? (mimochodom presne pred nim vodic ako keby naschval zastavil). Koho by to potom bola vina?
Veru časy sa zmenili. Ešte v 90tych rokoch bola celá MHD zanedbaná, ako píše AutobusovyManik, ľudia boli radi ak prišiel autobus ktorému nespadla podlaha a otvárali sa dvere. Časy sú iné. Vtedy sa všade chľastalo,(veľké závody) fajčilo, robilo sa ako sa chcelo, stávalo sa viacej prešľapov, no nikto to nechcel vidieť, resp. nechcel vidieť. Dnes sme už samozrejme trošku dalej, a sme civilizovanejší ako pred 15timi rokmi, takže mali by sme sa tak aj patrične chovať. Neviem čo chýba tým vodičom ktorí fajčia vo voze, aspoň na chvíľku vyjsť z vozu a zakuriť tam. Ako jediní z mála môžu byť radi že pracujú v podniku ktorý im dáva aspoň ako takú istotu v dnešnej dobe, že neskrachuje zo dňa na deň. Pracovať v súkromnej firme je niečo úplne iné. Tam sa nedá plánovať čo bude o 5 alebo 10 rokov, tu ak vodič nerobí extra prúsery nemá sa čoho obávať. Možno sú postihy 17 eur, ale za dverami bránami podniku nečakajú desiatky náhradníkov, a preto sa nemusia obávať vety: "Zajtra už do služby nemusíte nastúpiť". Tiež nechápem autobusákov ktorí si sadnú za volant opití. Dnes sú za vodičáky obrovské pálky a mať Dčko a niekoľko rokov praxe je obrovská výhoda. A keď už aspoň kurim za volantom tak sa aspoň dakde zašijem aby ma nikto nevidel...
Ja som nefajčiar a nevidim dôvod prečo by ma mal dajaky fajčiar obťažovať svojim zlozvykom. čo fajčiari su dajaki nadľudia, že oni si možu fajčiť kde chcu a my nefajčiari mame chodiť v skafandroch ?? A v autobuse už dupľom si to nema kto dovoľovať.
Cigoši majú zákonom povolené smrdieť. ? Okren toho,ako definovať či smrad je dostatočnej intenzity,aby obťažoval spolucestujúcich a či to vôbec je smrad.Niektoré ženské na seba nakydajú litre voňavky a človek sa môže z toho akurát,tak zryhať.Asi bude potrebné vyvinúť Absorpčný smradomer...
A čo sa týka fajčenia,máme taký smiešny Zákon o ochrane nefajčiarov,takže vo vozidle nemá čo byť nahúlené. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Apeer