Projekt sa nebude posudzovať podľa zákona EIA. Teda sa môže pokračovať v zháňaní ostatných povolení, môžu sa robiť výberové konania na zhotoviteľa finálneho projektu, na dohľad na stavenisku, na zhotoviteľa stavby atď., atď.
http://www.kosice.sk/article.asp?id=10613
Oznamujem občanom, že mestu Košice ako dotknutej obci, bolo dňa 26.01.2012 doručené rozhodnutie o tom, že sa nebude posudzovať podľa zákona o EIA navrhovaná činnosť: „IKD Košice, Terminál Sever – Sídlisko Ťahanovce.“
Nechapem čo si tym, chcel povedať. DP nemohol v roku 2000 vedieť, že sa tie vozy budu lamať a budu s nimi take problemy.
Teraz maju podľa teba vyradiť všetky funkčne 435 len tak z principu lebo jazdili skôr ako 941, či čo?
T3, ktorá dostane BUSE panel, tak dopredu nedostane tabuľu, bude sa používať klasická tabuľa, ako doteraz kvôli priestorovým a rozmerovým dôvodom.
T3 s EM-Testom budú vyzerať rovnako ako tie pred nimi.
513 by mala mať EM-Test panely.
ano, písal si aj to... ale T3 pokial viem potrebuje viac malých panelov (do predu aj do zadu), a z tých vyradených busov je viac dlhých panelov, tých malých je len po kuse z každého busu... Ale to je detail, ja viem, DP to vyrieši aj tak.. ?
To viem, písal si o tom už dávno... No ak dostane panely z tých KAROS, tak najškaredšia KT bude mať celkom slušné panely - podsvietené zeleno - ako NP KT-čka ... ?
,,, a to je práve to v DP, čo ma trochu mrzí...veľa vecí sa robí "hurá" systémom v DP, a potom to takto vyzerá..
Mne sa osobne tie vozy karosy 941 celkom páčili, aj v interiéri... pamätám ako by to bolo ešte len včera ak ich nasadili ako nové aj na linku 27, to ešte začínala na jazere na Levočskej,,, konkrétne voz 3207 bol taká "stálica" čo pamätám... a už je aj vyradený... a ich starší predchodcovia IK jazdili dávno pred tým a jazdia aj naďalej.. ? To len tak na okraj..
Už som to tu písal neraz. Tie panely pôjdu do T3 (hlavne trhanárske súpravy). Tak isto sa budú vyberať panely zo stabilných dvojičiek T6 - zadný v prednom vozni a predný v zadnom vozni.
Praveže tak ako píšeš, "kus" zanedbane.. a su fyzicky zastaranejšie ako 941, aj čo sa týka kultury cestovania v nich.. Aj tak je ale čudné, že akom píšeš veľmi sa do nich neivestuje, lebo jazdia, a nepotrebujú také náročné GO a opravy v DP ako 941? To akože nepotrebujú také opravy? Teda tie 941 su kvalitne horšie a naročnejšie vozy keď sú aj novšie , lebo potrebujú také náročné opravy, že sa dokonca aj vyradzujú ak sa neoplatí do nich investovať? Viem že asi IKARUSy boli (a aj sú) asi "nezmar" - tak ako ruský tank.. ?
Praveže do IK sa velmi neinvestuje preto ešte jazdia, narozdiel od 941 kde sa robia naročne GO a opravy v DP. A IK 435 a 415 podľa mňa nie su nejak extra zastarale, len kus zanedbane...
Apeer