EM-test panelov je dosť, a odkiaľ? Nechápem prečo sa teda nedávali už hneď ked išli nejaké T3 na VP (392+393,422....) ? A 337,361,414 - maju buse a tie tam ako vošli? Bolo by to náročné upraviť to aby to vošlo aj do tých T3 ? A čo bude teda s tými viac Buse panelmi z tých vyradených busov ? Do KT-čka by 513 by vošli, nie? To bude teda aj kombinovaný voz - že vpredu EM test a z boku Buse? ?
Čaká to hlavne trhanárske súpravy, ale určite dostanú panely aj obyčajné súpravy.
417 a 418 majú upravené čelá, lenže napr. 417 dostane EM-Test a ten sa dopredu vojde. BUSE je širší panel, preto nepôjde dopredu.
EM-Test panelov je dosť.
Nič som nechcel povedať - nevkladaj mi myšlienky ktoré som nenapísal... Len som napísal názor, a spomienky z minulosti - nič za tým nehľadaj.. o.k?
Akurát sa mi zdá, že ,,,,,, ale nechajme to už tak.. Budme radi že máme čo máme, aj keď morálne zastaralé, nie? Hlavne že jazdí.. ?
Hm, ale z tých vyradených busov skoro všetky mali buse panely, aj vnútorné, tak tých je teda viac "voľných" ako EM-Test.. Som myslel že 513 dostane teda BUSE panely, aj vnútorné, je ich po tých KAROSÁCH vyradených akurát dosť... Odkiaľ vezmu 6ks veľkých EM-test panelov, a 2 vnútorné? S buse by bola 513 kompletná.. (nie ako 525, 538 - bez vnútorných)..
Bude to ale smiešne vyzerať teda, T3 jky vpredu s tabuľkami a po bokoch Buse panely... ? To sa nedá upraviť to čelo vpredu hore tak aby tam vošli tie panele, to je tak zložité, náročné a drahé, pri opravách to urobiť? Tak ako 361,414,337,364? Dúfam že aspoň tie T3 čo maju už čelo prisposobene na to roky a nemali panel (tuším 417) že ich dostane komplet tak ako sa patrí... No nech je už ako chce, všetko je ale len také plátanie látanie a narýchlo robené... Vieš aj ev.č, tých T3 ktoré to čaká?
Projekt sa nebude posudzovať podľa zákona EIA. Teda sa môže pokračovať v zháňaní ostatných povolení, môžu sa robiť výberové konania na zhotoviteľa finálneho projektu, na dohľad na stavenisku, na zhotoviteľa stavby atď., atď.
http://www.kosice.sk/article.asp?id=10613
Oznamujem občanom, že mestu Košice ako dotknutej obci, bolo dňa 26.01.2012 doručené rozhodnutie o tom, že sa nebude posudzovať podľa zákona o EIA navrhovaná činnosť: „IKD Košice, Terminál Sever – Sídlisko Ťahanovce.“
Nechapem čo si tym, chcel povedať. DP nemohol v roku 2000 vedieť, že sa tie vozy budu lamať a budu s nimi take problemy.
Teraz maju podľa teba vyradiť všetky funkčne 435 len tak z principu lebo jazdili skôr ako 941, či čo?
T3, ktorá dostane BUSE panel, tak dopredu nedostane tabuľu, bude sa používať klasická tabuľa, ako doteraz kvôli priestorovým a rozmerovým dôvodom.
T3 s EM-Testom budú vyzerať rovnako ako tie pred nimi.
513 by mala mať EM-Test panely.
ano, písal si aj to... ale T3 pokial viem potrebuje viac malých panelov (do predu aj do zadu), a z tých vyradených busov je viac dlhých panelov, tých malých je len po kuse z každého busu... Ale to je detail, ja viem, DP to vyrieši aj tak.. ?
To viem, písal si o tom už dávno... No ak dostane panely z tých KAROS, tak najškaredšia KT bude mať celkom slušné panely - podsvietené zeleno - ako NP KT-čka ... ?
,,, a to je práve to v DP, čo ma trochu mrzí...veľa vecí sa robí "hurá" systémom v DP, a potom to takto vyzerá..
Mne sa osobne tie vozy karosy 941 celkom páčili, aj v interiéri... pamätám ako by to bolo ešte len včera ak ich nasadili ako nové aj na linku 27, to ešte začínala na jazere na Levočskej,,, konkrétne voz 3207 bol taká "stálica" čo pamätám... a už je aj vyradený... a ich starší predchodcovia IK jazdili dávno pred tým a jazdia aj naďalej.. ? To len tak na okraj..
Už som to tu písal neraz. Tie panely pôjdu do T3 (hlavne trhanárske súpravy). Tak isto sa budú vyberať panely zo stabilných dvojičiek T6 - zadný v prednom vozni a predný v zadnom vozni.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Rudyke902