Reply on: slavka13 #65520:
treba riešiť písomne... jednak sa tým potom zaoberajú príslušní ľudia a voči vodičovi je vyvodený postih (o áno, aj toto sa dá dokázať) a jednak dostaneš aj odpoveď... dispečing ak rieši mimoriadnu situáciu nedvíha telefóny práve preto, aby zabezpečil náhradnú dopravu v problémovom mieste... nie je to ich chyba a rovnako dispečer s tým priamo nemôže nič urobiť, iba zapísať s tým rozdielom, že odpoveď už neuvidíš...meradlom kvality dopravy je aj počet sťažností a počet oprávnených sťažností... v každom prípade je potrebné niektorým vodičom ukázať, že ak niečo porušuje, musí si byť vedomý aj následkov... a zoznam čakateľov na prácu v DPMK zase nie je taký krátky...
Btw: ako je na tom KORID? Zaspalo to či sa to pohne v niečom tento rok?
Peter55