Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Rudyke902 #65322:
Tak tu nejde o princip pretože to predlženie L18 je o jenu zastavku a netreba na linku o ďalši autobus viac atď.
A neboj sa Krasnu poznam dosť dobre. S tym tvojim predlženim to nie je take jednoduche ako si predstavuješ.
Reakcia na: LUKYmhd #65320:
Súhlasím, nech sa skráti, má zbytočnú trasu až na mmm, ale skrátiť po Mlyn, alebo dnepersku - proste umožniť prestup nielen na električky ale aj na L 19, a prisposobiť cp + kapacitu ED adekvátne.. S tým intervalom som rád že si pochopil aspoň ty že nie je to prepych 2 spoje do hodiny v sedle.. tak ako v iných častiach.. ?
Reakcia na: Yogi616 #65317:
Tiez sa stotoznujem s týmto riesením Šaca by mala pravidelné hustejšie intervaly a po rýchlodráhe by mohli jazdit električky tiez v hustejších intervaloch,cím by bola viac vyuzitá.
Reakcia na: Peter55 #65318:
Presne km? Máš to odmerané? Tu nejde o ten kilometer ale o princíp.. Bol si niekedy v Krásnej? Vieš o koľko by to bolo predlženie linky 13 "na horu" od zastávky Žiacka? Tak sa prejdi, alebo si pozri mapu.. ? Ale o.k, to nieje teraz o slovíčkach...
Reakcia na: Yogi616 #65317:
No vidíš, našli sme spoločnú reč ? Lenže to nekole nikomu tak očí ako krásna a a jazero..
Reakcia na: Rudyke902 #65315:
No ano má - R1. Ale aj tak do USS je to zachádzka kým jazero nemá zachádzku. Chcem tým povedat, ze L13 uplne v pohode moze byt skrátena po Vazecku a tak ako pises prisposobit električky k nej a je to. Budem si stát za svojim, 13-stka je v súčasnej podobe úplne zbytočná linka ktorá premáva len kvoli pohodlnsti ludí z Krásnej. Ze 2 spoje z Krásnej nie je prepych ani luxus. No nie je más pravdu ale on taký nebol. Ked chodila 13-stka po Važeckú boli tam celodenné 15, v sedle 20-minutove intervaly. Vdaka predlzeniu trasy, ktoré je podla mna zbytocné, má 13-stka také intervaly ako má.
Reakcia na: Isidor #65314:
Však ja som ti uznal tvoj argument s kapacitou - nesledoval som vyťaženosť spojov,,to ak by si tu uviedol vyťaženosť všetkých liniek v meste, tak by bola dalšia téma na diskusiu si myslím.. ?
Ani neviem koľko domov sa v Krásnej postavilo, ale môžeš si to zisiť ak chceš, no pár ich pribudlo. Sedlový 30 minutový interval nespochybnujem ani ja, je to adekvátne - celý čas o tom píšem, že je to tak ako to majú iné okrajové MČ dedinského charakteru.. ? Len je neštastie to že sú tam 2 linky, a trebalo by to zosúladiť.. No nesúhlasím s tým, že zrušiť spojenie s mestom, a nechať to len na prestup na jazero.. Lebo pochybujem že DP posilní potom ešte ED kôly tomu na jazere..
Reakcia na: Rudyke902 #65316:
Ano, predlžila sa AŽ k nemocnici o jeden km.
Reakcia na: Rudyke902 #65315:
Ak by sa postavila trať ku nemocnici v Šaci, tak by tá električková doprava získala ešte na využívanosti.
Ale tu súhlasím s tebou. Linku 26 posilniť a prispôsobiť linkám R1/R7. V špičke kľudne nejaké "expresné" spoje, ale mimo špičky by sa prednostne do Šace mala používať rýchlodráha.
Reakcia na: Peter55 #65313:
A nepredĺžovala sa náhodou aj L 18 z Anfiku až k nemocnici? ?
Reakcia na: LUKYmhd #65308:
Rýchlodráha nemá v sedle pravidelné intervaly? Odkedy? To že po jazere ide bus, popri trati - no žiaľ, nemá kadial ísť,ak chce prejsť do mesta.. Je to dané polohou týchto MČ.. A tá linka 13 kopíruje električky len po jazere, a nie po celej trase.. Áno, súhlasím, na MMM ide linka 19, de fakto l 13 kopíruje zčasti L19.. Ano, je to pohodlnosť ludí to hej, ale interval 2 spoje z krásnej v sedle nieje prepych ani luxus.. Treba linku skrátiť, alebo zmeniť trasu, a ak na presup, tak posilniť potom Ed a prisposobiť aj CP..
Reakcia na: Rudyke902 #65303:
Však pokojne uveď inú kapacitu, som vážne zvedavý ako to vykúzliš tak, aby dva 18-metrové autobusy boli viac než štyri 12-metrové 🙂 Inak podľa prieskumov z r. 2007 bola špičková kapacita z Krásnej využitá na 61%. Koľkože nových domov sa postavilo odvtedy?
Sedlový 30-minútový interval je IMHO úplne adekvátny veľkosti MČ a nemám pocit, že by to tu niekto spochybňoval. Áno, mohli mať Krásňania (aj mali) 15-minútový na Važeckú, ale keď chcú silou-mocou priamo, tak nech. S novou konečnou by to bolo napr. po 30-minút na každú z nich, takto žeby raz za hodinu, no hlavne do centra...?
Reakcia na: Rudyke902 #65310:
Na upravu linky 18, 15, 55 netrebalo takmer žiadne vozkm pretože sa len vymenili jednotlive typy autobusov na linkach.
Reakcia na: Yogi616 #65309:
Mas pravdu na ten Senný trh pri 19-stke som zabudol. Tam je to celkom blizko NO. Ale tá 13-stka mi tam vadí, len zbytocne brzdí 31-tku.
Reakcia na: Rudyke902 #65307:
Ano to čo pišeš je normalne, lenže ty si pisal, že L28 využivali jazerčania čo som ti ja vyvratil pretože keď išlo vo voze 10 ľudi smerom do mesta 8-9 z nich bolo z Hutky a Myšle, takže nepleť tu celkovu vyťaženosť linky s vyťaženosťou ktoru "spôsobovali" ľudia z jazera.
Reakcia na: Yogi616 #65306:
To som nepísal, ani si to nemyslím... Nič nechcem zhusťovať, a ak predlžiť niečo, tak jasné že na úkor niečoho sa musí... aj som písal môj názor ako,
A keď už píšeš - tak zaujímave že posledné úpravy liniek 18 a 15 boli možné . a na úkor čoho to šlo, odkiaľ nabral DP na to vozokm?
Reakcia na: LUKYmhd #65305:
Starostka Jazera si zrejme vydobije linku Námestie osloboditeľov-Tepláreň, aj keď celkom tomu nerozumiem.
Bukovecká-priama dostupnosť na NO linkou 3, linkou 19 (zastávka Senný trh/Jakabov palác)
Tepláreň-dostupnosť na NO linkou 19
Králičia-dostupnosť na NO linkou 19 (zastávka na znamenie!)
Od zastávky BPMK je priamá dostupnosť L31 a čiastočná L19.
Oplatí sa kvôli jednej zastávke (!) zriadiť nový spoj priamo na Námestie osloboditeľov (linka 19 vraj nestačí) a kvôli tomu uberať iné linky o lepšie intervaly? Oplatilo by sa zmeniť trasu L52 kvôli jednej zastávke?
Reakcia na: Rudyke902 #65304:
Porovnávaš neporovnatelne. L20 nemá subeh s ničím, L13 ho má. Rýchlodráha nemá pravidelné intervaly, Jazero ich s električkami má. Preto tu ide o ten prestup. Po Jazere zbytocné jazdí linka ktorá kopíruje elektricky a navyse na MMM ide aj 19-stka. V Krásnej je to iba o pohodlnosti ludí nič viac.
Reakcia na: Peter55 #65299:
Ja som cestoval tou 28čkou často z mesta, aj zo stanice na jazero, a nemám pocit žeby minimum nás cestovalo z jazera... Do mesta to ano, to vyťaženosť bola nízka, ale to je fakt ktorý je, a nie je to vina jazerčanov.. Je logické, že v špičke spoje z okrajových častí sú v jednom smere vyťažené viac ráno, a v opačnom smere zas poobede, to je aj u iných liniek viditelné.. Ak šli kĺbove vozy plné do hutky a myšle poobede zo školákmi a študentami, tak logicky sa aj poloprázdne museli vrátiť späť.. Podobný úkaz do šace do a z učilišta a z nemocnice...
Rudyke a ty si myslíš, že DPMK si sám môže navyšovať vozokilometre? Lebo ty by si len linky zhusťoval, predĺžoval, ale neviem skade by si na to nabral vozokm.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.