Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
A ešte...vtedy bol pokoj keď na furču chodila (RA7,RA6),15,30,32,55,20,18,101,71,72,82 a "čierna" 71
To bolo liniek tak akurát. Dalo sa prestupovať, 55 bola taká prepojka, aj keď do 32 aj keby na furču pridali 5 liniek furt by chodila plná, ale zase teraz by mala takmer zhodnú trasu zo 17-kou, a furt meškala aj 10 minút, a interval bol mizerný.
Reakcia na: Tomko00 #64571:

Ved preto je tam ta posledna veta ?

Inaksie pri L55 chyba pri spojoch medzi 9-13 hod chyba informacia ze ide len po novu nemocnicu
Reakcia na: 110mat110 #64570:
Vieš ako jazdia naši trolejbusári... +- 3 minúty ?
Reakcia na: Peter55 #64566:
Je pravda, ze Tbusy su pomale. Ale su kapacitne na tom stale lepsie ako kratka 55ka. Aj keby si sa po***l tak do 55ky furcu nenatrepes

Len tak mimochodom Tbus ide z Lingova na Mier 12 min 55ka 9 co nie je az take strasne (samozrejme plati pre idealny trolejbus vo vakuu za predpokladu dobreho prudu)
Reakcia na: Tomko00 #64568:
Sam si si "odpovedal", všetci chodia trolejbusom lebo ina možnosť nie je..
Peter: Trolejbusy majú pre DH význam, ale nie až taký ako 15-ka. Ako spomína "TA", ako by si cestoval na mier mimo špičky keď 55-ka je mimo špičky ukončená na Tescu? Keby 18-ku vrátili späť ako kedysi chodila bolo by dobre. Vtedy to bola akurát trasa pre klbáky a na 15-ky stačili 12 popr. 15 metrové vozy. Teraz nedávno chodili na 15-ke klbáky a taktiež takmer nestačili. Kedysi keď chodila 18 po trase Lingov-Mier-Nová Nemocnica-Moskovská bol to taký príjemný doplnok pre DH.
Cele iMHD je plne teoretikov ale o praxi nemaju ani šajnu.

Ja sa tiež neseriem do dopravy na THC keď o tom nemam prehľad. Nech ich tam chodi premňa zamňa aj vzducholoď.
Reakcia na: TA #64565:
Všetci ti čo cestuju na Mier uprednostnia 55ku pretože sa im nechce trepať 10 minut trolejbusom ktory ide rychlosťou bežiaceho človeka keď tam možu byť 55kou za 4 minuty.

Už mi to lezie na nervy, že pri každej možnej priležitosti sa tu každy ohaňa trolejbusmi ? Pridte byvať na Furču a potom mudrujte.
Reakcia na: Peter55 #64564:
"Trolejbusy nemaju pre furču žiadny vyznam"
--->>> ak žiadny význam, tak nech sa zrušia na DH a ukončia napríklad na Mlynskej bašte – nez náhrady, samozrejme, keďže nemajú žiadny význam
Som zvedavý, čo by Ti povedali na to cestujúci nastupujúci na Kalinovskej a Fábryho. A vlastne čo by na to povedali všetci tí, ktorí cestujú smerom na Mier.
Reakcia na: Dispecer #64557:
Trolejbusy nemaju pre furču žiadny vyznam tak už si zafixujte všetci do hlavy, že prvorade linky pre furču su 15 potom dlho dlho nič potom 17 potom dlho na n-tu nič a potom trolejbusy, z hľadiska efektivnosti a využitelnosti. To že pre niekoho su trolejbusy boh a urobi sa z nich neznamena že to je nosna doprava na Furču automaticky.... Nech si dotyčny ľudia cestuju v rannej špičke s trolejbusy napr na NO.


A uplne zbytočne sa tu zas porovnava THC a Furča, už to tu bolo X-krat taka debata a je to kktina proste. Tu ide o to, že Furča potrebuje zvyšiť kapacitu smerom na NO to je všetko....
Reakcia na: VLK #64547:
15 a 17 doplnkove linky? ? ? ? ?
Reakcia na: Tomko00 #64561:
nejde ani tak o to, že budú stáť 3 vozidlá za sebou (maximálne 1. 2 môže otvoriť dvere), to sa môže stať aj na oveľa menej frekventovanej zastávke, ale tvorca tohto nápadu si neuvedomil, že na tejto zastávke vystupuje, nastupuje a aj len prestupuje obrovské množstvo ľudí, ktorých takto sústredil do 1 nástupištia.
Reakcia na: Isidor #64559:
Do p*** s nimi (pardon), to snáď nemyslia vážne. Veď nech sa pozrú na ich CP, na nástupište 1 sa budú rvať 3 vozidlá, a na nástupište 2 príde prázdna 51 z NO. Tak toto ma teraz dostalo.
Reakcia na: TA #64558:
Vôbec nechápem myslenie DP. Nech zrušia 30, toľko by vedel od stanice to potiahnuť napr. aj 24, a keď už DP je v takom zápale skracovania liniek, tak nech hodia na 18-ku krátke, popr. 15-metrové vozy, pretože je nevyužitá (takmer).A potom by sa aj na 15-ku našli nejaké tie kĺby a hneď by to bolo o trochu efektívnejšie.
Ďalšie rošády na NO
http://www.dpmk.sk/aktuality/pozor-na-zmenu-zastavok-na-namesti-osloboditelov
To rozdelenie stanovíšť pred Slovanom (20N a 51 - č.2, zvyšok - č.1) je nedajbože už trvalé?
Reakcia na: rpopo #64548:
to by sme sa dostali do stavu niekdajšej L 18 - tá mala trasu, ktorá bola s Tebou navrhovanou L 55 úplne zhodná. V poslednom období je v KE snaha skracovať linky.
Reakcia na: VLK #64556:
Ani mi veľmi neoponuješ... Len som proste chcel povedať, že určite 20/20L nemá taký význam pre Dargovských hrdinov ako trolejbusy, alebo 15, či 17... ? (Chápem, asi som sa zle vyjadril, ale myslel som to tak...)
Reakcia na: Dispecer #64554:
musím ti aj ja oponovať - kým L25 má omnoho redší interval a cesta ňou je v približne rovnakej dĺžke na Madridskú, L 20/20L má svoj význam pre Lingov a DH,MiÚ, pre ktoré je rýchlejšou alternatívou a to jednoznačne...
Reakcia na: Dispecer #64554:
*...nemajú. Ale 20/20L ako ďalšie...
Reakcia na: 110mat110 #64553:
Vzhľadom na to, že obsluhuje až 2 zastávky na sídlisku, väčšina cestujúcich sa musí za ňou presunúť na Dargovských hrdinov, MiÚ / Lingov, rovnako ako u linky 25 k zastávkam Bruselská, Aténska alebo Madridská. Z tohto pohľadu nejaký extra význam pre sídliská nemá. Ale ako ďalšie rýchle spojenie na NO určite význam má. (Preto tá druhá veta v zátvorke v príspevku #64551.)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.