Reakcia na: Isidor #62465:
Ak by sa tu neriešila iba IDS typu Tram-Train, tak sme mohli mať aj IDS, ktorá by mohla využívať všetky druhy dopravy v regióne... ?

ok, pri 90-dennom PCL je rozdiel už len 12%. A týka sa to len ľudí, ktorí majú cieľ cesty v pešej dostupnosti stanice či inej zastávky po trase (Dneperská, VSS, Ryba). Nezabúdať ale na rozdiel v komforte (prestup, čakanie, miesto na sedenie v autobuse vs. potenciálne narvaná električka) a čase jazdy (i keď neviem, ako presne je na tom v špičke Slanecká)
Rudyke902
A k tomu pestupu - na a z R-ky, viem že je to cenovo výhodnejšie, časovo vždy ani nie..
PETER55
No a čo sa týka z tej Myšle do centra - napríklad na námestie , tak či tak len eurobus im stačiť nebude..-tak či tak musí použiť mhd.. a dobýja si bčk, lebo s ním cestuje z myšle. Myslel som teraz bčk karty EUROBUSOVÉ, nie tie naše.. Takže prikladá v električke tak či tak-- a myslíš že bude cestovať na stanicu a potom na namestie odtiaľ? Myslím že nie, ale vystúpi na Važeckej a pôjde 52kou, či 7 či 3..
No uvidíme, čas všetko ukáže - no myslím si že pribudne cestujúcich z a na Važeckú po zrušení 28. A bez posilnenia spojov na jazero - to je môj názor. ?