Reakcia na: TA #6115:
Aha, myslíš toto: http://www.ckdpragoimex.cz/pic/kt8_d5r/im33.jpgTak toto je práve tá zjednosmernená ostravská KT8D5R.N1. T6A5 má užšie čelo, ktoré sa vľavo zužuje už vrátane prvého veľkého okna a vpravo už vrátane predných dverí (pozri napr. http://www.imhd.sk/ke/fotky/e600a03.jpg). Na KT8 je zúžený len koniec čela (bočné okná kabíny vodiča).
Sarko
* Nám. MMM - Masarykova - Svätoplukova - Žel. st.
* DPMK - Bardejovská - Petzvalova - obratisko/úvrať Mikovíniho
* Alejová - Pri prachárni - obratisko Hala Cassosport
* Bardejovská - Popradská - obratisko Hala Cassosport
* Masarykova - most smerom na Furču - Ľavobrežná - Priemyselná - dočasná konečná Orechová
* Masarykova - Alvinczyho - Rampová - Severné nábr. - Dopravná - Americká tr. - obratisko/úvrať Madridská
* Valcovne USS - Buzinská - Železiarenská - Lúčna - obratisko Nemocnica Šaca
* Senný trh - Bajzova - Palackého - Prešovská cesta - Sečovská cesta - Herlianska - obratisko na nepostavenom sídlisku Košická Nová Ves
Existoval aj projekt výstavby tratí vnútri VSŽ:
* Vstupný areál VSŽ - Oceliarne VSŽ
* Ludvikov dvor - Strojný závod VSŽ
Z novších pribudol ešte projekt jednokoľajnej trate s prevádzkou KT8D5:
* Št. Lokomotívy - Kostolianska cesta - Anička