Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Rudyke902 #59271:
Asi taky rozdiel ako medzi Karosou LC965 a Axerom ?
tak rozdiel medzi plf a variom mi nieje tiež dostatočne známy - no na nete sa da pozrieť aj jedno aj druhé, naši susedia čr vo viacerých mestách ich majú.. moj laicky názor asi taký - PLF - čiastočná uprava na np pri stredných dverách, Vario - aj celková zmena dizajnu po uprave na np ?
Reakcia na: gabo5607 #59266:
trať na Jazere skôr zrušia ako ju ešte opravia
Reakcia na: Yogi616 #59253:
Už tam rozoberajú dlaždice.
Reakcia na: SHORTY #59263:
He? Aký je rozdiel medzi plf a Variom?
Reakcia na: Yogi616 #59261:
Jedna NP a už ju chceš dávať do súpravy s 359, ktorá ani nemá ako ísť do súpravy (jedine ako zdochnutý vlečný vozeň). NP "súpravy" tu už máme, treba nejaké NP električky ukázať aj na linke 2 alebo 4 napríklad, kde nie je šanca, aby sa ukázalo KT.
Reakcia na: VLI #59260:
Mohli by sa vymeniť koľajnice aj po začínajúcu vysokú koľaj za zastávkou NO, a taktiež od Verejného cintorína po VSS, križovatku včetne prejazdu cez cestu. Tým pádom by sa to napojilo na už rekonštruovanú trať pod mostom VSS a tiež rekonštruovanú trať na moste VSS. Ak by sa ešte v budúcnosti uvažovalo o celkovej oprave trate na sídlisku Nad jazerom, linka č.3 by bola prvá ktorá by jazdila po koľajniciach ktoré sú vo vyhovujúcom stave po celej jej trase ?
Reakcia na: SHORTY #59264:
A to bol Liberec so svojim vozovým parkom na tom dosť biedne... My sme električky predávali, darovali a aj tak môžeme ktorémukoľvek mestu stav ich vozov len závidieť.
Reakcia na: punto #59262:
Prerobiť nejakú starú T3??? Buď á´la 361 - čiže nič, alebo GO s výmenou skrine za plf alebo Vario a to už máš potom rovno Vario ?
Reakcia na: Yogi616 #59261:
hmm novostavba ...ehm neviem ci je to dobre ...radsej by som prerobil nejaku staru T3 ... je to lepsie samozrejme ... no este nie som logista na tolko ze by som vedel posudit ale z mojho hladiska by to bolo lepsie ... nejaku uplne staru T prerobit .-... no musia sa vyjadrit kompetenti ...
Reakcia na: punto #59259:
Vario je novostavba, čiže tam určite pôjde niečo z odstavených a nový vozeň bude mať len papiere od starého.

Ale keď už bude to jedno Vario, tak mohli by ho dať do súpravy s tou 359 ? .
Reakcia na: jt #59258:
Aupark robí iba splietku, ostatnú časť električkovej trate bude robiť DPMK , teda triangel a keď budú €, aj rovnú trať po Senný trh.
Reakcia na: Isidor #59246:
Podľa mojho nazoru z elektricky evč. 359 by nebolo dobre robit nejaku ciastocne nizkopodlaznu elektricku. Z 359 by bolo dobre urobit povodnu 359 v preklade pojazduschopnu teda aby uz konecne jazdila bez problemov ... akosi ju vzkriesit . Ta ked jazdila si ju este pametam za starych cias bola super ... ale praveze s tych starych T3 by bolo dobre urobit ciastocne nizkopodlazne elektricky teda varia ... no zalezi od fin. moznosti DPMK ... ale DPMK sa podla mojho nazoru malo zaoberat spametanim 359 a modernizaciou aspon ciastocnou ostatnych starsich elektriciek z dovodu bezpecnosti nielen cestujucich ale aj zamestnancov DPMK...
Reakcia na: COMFORT #59255:
Ako píše tbus, po hokejovom šampionáte, presné dátumy snáď kompetentní už majú. Yogi nižšie spomína, že park pred Dargovom je oplotený, cezeň povedie cesta, resp. severné rameno zbiehajúcej sa cesty do tej nechutnej 6-prúdovky. Spolu s tou cestou by sa mala riešiť aj úprava trate. Všetko sa to robí tak, aby sa maximálne minimalizovali náklady a teda nepreloží sa ani steblo trávy naviac, než je nevyhnutné. Čiže napríklad splietka z Južnej triedy bude smiešne krátka, len toľko, aby bola výhybka pred krížením s cestou, no na to, aby sa do nej vošla súprava môžeme zabudnúť. Podobne je to s chodníkmi, ich šírka bude taká, aby vyhoveli normám takmer na spodnej hranici (čo už na tom, že je to jedno z najexponovanejších miest) a takto by sa dalo pokračovať.

A áno, všetko to hradí investor, keďže ide o vyvolané investície, ktoré sú nevyhnutné k uskutočneniu projektu toho parku.
Reakcia na: COMFORT #59255:
má sa začať po skončení MS v hokeju

A platí to Aupark (teda aspoň dúfam), s mestským dlhom to nemá nič
Reakcia na: jt #59254:
Je známe aj dátumové rozloženie potreby uskutočniť úpravu trate?
Reakcia na: Yogi616 #59253:
To nebude rekonštrukcia, ale prekládka a úprava v súvislosti s vyvolanou potrebou uskutočniť to.
Na Námestí osloboditeľov sa začalo s oplotením parčíka pred Dargovom.

Inak, myslím si, že tento rok bude minimálne reko trate na NO, keďže to súvisí aj so samotnou dopravou pri Auparku. A pokiaľ viem, tak iná reko tento rok ani nemala byť.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.