kód na lístku: 510-0119-018:13 znamená: 510 je kód spoja, na základe toho kontrolujú revízori; - je pásmo, v tomto prípade 1 (rímska1 naležato), 01 je poradie zastávky (prvá od východzej zastávky spoja), 19 je dátum (deň), - je mesiac (rímska 1 naležato, prípadne iné číslo), 0 je koncové číslo roka (0 bola pre 2010, teraz bude celý rok 1) a 18:13 je asi zrejmé ?
Ahojte, neviete, co znamenaju cisla na oznacenom listku? da sa podla oznaceneho listka zistit cislo linky? ked je na listku 840-17datumcas, je nieco z tych cisiel predtym nejake oznacenie linky dik za odpoved...
časom by to pochopili. Len by to muselo platiť dlhšie. Problém je v tom, že veľa nového, čo sa tu zavedie, sa (na naliehanie určitých skupín obyvateľstva) hneď aj zruší alebo upraví tak, že to stratí zmysel, prípadne sa ani nedostane do praxe.
myšlienka je to skvelá a pohrávalo sa s ňou, len je problém, že košickí cestujúci by to nepochopili... ? rovnako ako napríklad na znamenie pre určité linky (napr. RA)... takže buď na znamenie alebo stála... aj to je problém v košiciach pochopiť (nehovorím ešte o odporúčaní dvíhať ruku a pod.)
Mili kolegovia z imhdke... pisal som na ba sekciu bo som chcel vedet ako sa stat do buducna vodicom elektricky aspon na daky cas , ja mam 20r. viem ze este rok no ze sa pripravuju u vas dake kurzy mozte poskytnut info o tom dakujem
A ešte mi nedá - musím uznať, že niekdajší viac než často vídaný jav a to nadbehy, sa postupne vytráca. Dokonca aj v okrajovom režime. Napríklad včerajší posledný spoj linky 19 (3311) aj o štvrť na dvanásť vyčkával na Vyšnom Opátskom do poslednej sekundy a to v lokalite, kde aj cez deň je veľmi slabý dopyt po preprave. Neviem či sa menili chronometráže, ale v neskorých večerných hodinách sa mi zdajú reálnejšie, než boli kedysi. Napríklad minule električkový spoj z centra na celej Južnej triede nemusel ani zastaviť.
A to mi pripomína ďalšiu vec - neplánujú sa zaviesť zastávky na znamenie podľa dennej doby? Napríklad, že niektoré zastávky by boli na znamenie len v sedle/večer. Tak či tak sa nevyžaduje, aby cestujúci na zastávke signalizoval, že chce nastúpiť, týkalo by sa to teda tých, čo sú vo vozidle. A tí by boli už pred zastávkou informovaní, že nasledujúca bude na znamenie. Ak by ho teda nikto nedal a na zastávke by nikto nestál (čo je na mnohých takmer pravidlom), nebolo by nutné zastavovať a prispelo by to k zrýchleniu prepravnej doby. Spomínaná Južná trieda, ale aj celá Alejová, či Moldavská by boli ideálne.
V dnešnej ankete (Čo Vás najviac ovplyvňuje, že používate práve MHD? / Ak používate MHD, prečo ju používate?) mi chýba dosť podstatná možnosť a tou je ekologická stránka MHD. Možnosť "viac dopravných zápch" by som upresnil, že je to smerované k IAD. A to o modernejších vozidlách je dúfam vtip.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
VLK