problém spočíva najskôr v tom, že raz je vedená OC Optima ako stála a raz ako občasná zastávka (a v spoločných CP sa zobrazujú len stále zastávky, pokiaľ som si správne všimol). Preto ranné spoje L 20L, ktoré v skutočnosti nezachádzajú k OC Optima, sú vedené v spoločnom CP ako zachádzajúce.
Inak, ako už píše Peter55 v #58639, je logické, že ak končí spoj skôr, než nasleduje nejaká zastávka, tak je irelevantná informácia o tom, že na danej zastávke nestojí. Teraz mi však napadá - v prípade L 20L by malo byť zdôraznené, že ide o 1. prechod danou zastávkou, keďže NO sa nachádza medzi zastávkami L 20L 2-krát.
V cestovnych poriadkoch je zmatok, pri linkach 20 a 20L, neviem kde to mam napisat...
! znamena pri linke 20 ze zastavuje pri Optime
! znamena pri linke 20L ze zastavku Optima vynechava
n pri linke 20 znamena ze ide len po Nam. Oslobodidelov a treba si domysliet ze k Optime nejde
Ak sa zobrazia tieto linky 20 a 20L spolu, co je pochopitelne, tak potom sa prejavi CHYBA
! znamena ze zastavuje na zastávke OC Optima
n znamena ze ide po zastávku Nám. osloboditeľov a teda k Optime nejde
ALE poobednajsie linky 20L ktore idu k Optime nie su oznacene, takze sa predpoklada ze nejdu, ale je to chyba, sposobena tym ze sa rozdielne pouziva vykricnik.
Prosim napravte to ak sa da a ked pisem na zle miesto, presmerujte ma.
neviem, či je to len náhoda alebo ozaj online monitoring automatov prináša svoje ovocie, ale ráno bol automat pri TU mimo prevádzky a už na obed bežal. Snímam kalap.
A pridajme si este to, ze vozidla co dopyt maju, tak ho doooost casto vodici nepouzivaju a otvaraju mirnix dirnix.
Rovnako ako tu bola uprava a velke halo ohladom tretieho vozidla na zastavke - za posledne 2 tyzdne som druhe zastavenie na Sturovej este nevidel...
To zastavenie dopravy nebolo na 10 minut a uz toboz nie uplne. Stal som tam osobne. Elektricka ostala stat krizom cez cestu kvoli zafukanej vyhybke, to ano. Ale vodic okamzite vystupil a siel ju rucne cistit. Po cca 2-3 minutach sa mu nepodarilo ju prehodit, tak cestujucich poslal von a presiel do zadneho clanku, aby nacuval nazad na Juznu triedu. Medzitym auta bud stali na cervenu alebo elektricku auta obchadzali v jednom pruhu a najviac sarapaty tam narobil vodic autobusu (kratky Solac tusim L15), ktory tvrdohlavo ostal stat a elektricku zozadu neobisiel aj napriek tomu, ze pred nim bezproblemovo preslo niekolko nakladnych aut.
Posunutie elektrickovej zastavky k madarom? To je akoze budovanie prestupnych uzlov po kosicky? Este ked posunieme autobusove zastavky pri sude smerom k sladovni, tak to bude radost prestupovat. Fungel nova cesta v odboceni z Kuzmanyho na Sturovu doprava a uz tam stoji voda, ze clovek sa pri chodzi medzi zabradlim, stlpami a fasadou synchronizuje so semaforom, aby nedostal zablatenu sprchu od aut.
PS: vjazdy na parkovisko BCK ostavaju v dnesnej dlzke? 30 metrov za krizovatkou hned ta kratucka odbocka, to bude zase zabava, ked tam pride 140 zamestnancov naraz na deviatu do prace...
možno by stačilo označiť vozy s dopytom na pravom prednom rohu pismenom D napriklad (kedysi ako boli pismena S), a kazdy by z dialky videl ze treba hladat tlacidlo
A čo? Hovorím tu o tom že dopyt len na určitých vozidlách je nezmysel. Buď všetky alebo žiadny. Raz sa to používa, potom nie, daľší to používa aj keď netreba, daľší neotvára predné dvere. Nikto s tým nevie narobiť poriadok. Ale keď treba ťahať prémie kvôli fóliam a iným blbostiam, vtedy sa nájdu kompetentí.
BTW: Čože čertovská 537 je ešte stále kompletne polepená? Nemal im s tým kto pomôcť večer vo vozovni dať to dole? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Axel
PS: vjazdy na parkovisko BCK ostavaju v dnesnej dlzke? 30 metrov za krizovatkou hned ta kratucka odbocka, to bude zase zabava, ked tam pride 140 zamestnancov naraz na deviatu do prace...