už sa to aj tu spomínalo, že niektoré plynové musia byť na trhaných, aby mali skôr ukončenie aby sa stihli za noc natankovať všetky vozy ... potom sa naraz nahrnú vozy z celodeniek a pri tempe 45 minút na bus na dva či koľko stojanov by sa to do rána nestihlo
? Papier znesie veľa. Už to, že tam chýba nakreslené prepojenie Hlavná - Južná trieda, by malo vzbudiť isté podozrenia. Súčasná "trať" na Hlavnej potrebuje zásadnú rekonštrukciu, aby sa tam dalo jazdiť, a tomu musí predchádzať zásadné (politické) rozhodnutie premávku obnoviť (a ďalšie veci). Takže v najbližšej päťročnici ťažko, obzvlášť keď nám tu pomaly umiera systém, ktorý už máme.
Ale nechať tam pri nastávajúcej reko križovatky priestor pre napojenie nemôže byť na škodu.
Na Nam. osloboditelov sa pred casom objavila akasi tabula znazornujuca buduce riesenie tohto miesta... na tejto tabuli je znazornene aj dvojkolajne prepojenie Hlavnej na v sucasnosti vyuzivanu trat... takze podla vsetkeho je to viac ako realne
Myslíš si, žeby táto trať (L VIII - KVP) mala využitie? ak aj hej, len by došlo ku konkurencii medzi trolejbusmi. Prečo? Trolejbusy majú z KVP do centra po ceste polikliniku na Toryskej, magistrát a Galériu. Električka má po ceste Luník IX, vysokoškolské internáty a to je tak snáď všetko. Navyše ťah z KVP po Toryskej je riešený s výhľadom na pokračovanie zástavby v oblasti za Galériou nad Starou sladovňou.
Trať na Ťahanovce zbytočná a nič riešiaca určite nie je, len ju treba vybudovať správne. Dokonca ani trať na letisko nie je hlúposť, pokojne by tam mohli pokračovať niektoré vlaky z Prešova.
No však jasne že plynové, určite sa v dnešnej dobe už naftové nekúpia... Bolo to písané v dopravárovi, písal to tu aj solac3903, a myslím si že tie karosy tu už nemajú čo robiť. Tiež nechápem logike, že voz 5212 je celodenkársky, pričom 5613 je už asi rok na trhaných.... ?
lebo cestujúci sú príliš hlúpi, aby si pamätali, ktoré zastávky sú v centre/na znamenie a ktoré nie....napr. Palackého je ešte podľa mňa v centre, rovnako napr. Alžbetina, a predsa boli na znamenie...zjednotilo sa to, na znamenie je všetko a tí hlupáci a ožrani si nebudú musieť pamätať, kde zvoniť a kde nie...
Je to rozhodne rozumnejší návrh, než hlúpe trate na letisko a THC, ktoré nič nevyriešia.
O projekte na Jedlíkovu , či Mikoviniho, ako sa predtým uvádzal je známy. Polovica trate - k vozovni už existuje.
Ja by som navrhoval v prvej etape plnohodnotnú dvojkolajku s úvraťovým zakončením na Jedlíkovej s možným pokračovaním a napojením na tr.KVP , Lechkého a smyčkou Kláštor.
Napojenie na tr.KVP úpravou komunikácie Jedlíkova a viadukt s traťou ústiacou do stredu tr.KVP - podobné riešenie ako perešský viadukt. Relativne krátky súbeh s trolejbusom na sídl.KVP by snáď nevadil. Po doplnení trolejbusovej trate cez Klimkovičovu a traťou cez Ipelskú k pošte , cez Moyzesovu s napojením pri Mlynskej bašte a na Štúrovu by tak KVP získalo dokonalé spojenie s mestom prakticky bez autobusov.
Električková trať z Jedlíkovej vedená po Moldavskej na N.O. by intervalovo doplnila po spoločenský pavilon linku 6 (náväznosť na ptrestup na linku 9)
A ešte k Vašemu staršiemu návrhu ohladne rekonštrukcie dopravného riešenia na n.oslob. Spomínal ste plnohodnotné dvojkolajné napojenie trate z Hlavnej na stanicu. Ako je to reálne ???
Ako tak pozerám do katalógu na tejto stránke, už by sa zišlo "vyradiť" aj zvyšné 280.87, ktoré ešte vždy svietia ako jazdiace... Pritom už neexistuje ani jeden.
v podmienkach príslušnej kapitoly OP Životné prostredie sa píše, že musí nastať "zníženie podielu autobusovej dopravy na naftu, prípadne benzín", takže náhrada CNG hnusov podľa mňa ee.
Re #58494 Nodes: tretíkrát? Raz na 19 plynových Shitelisov a potom na čo ešte?
Keby z eurofondov, to by museli byť minimálne plynové (ekologickejšie), aby nahradili vyradené plynové busy... Neviem si predstaviť aby EU podporila výmenu CNG busov za naftové. Keby nebolo denne niekoľko plynových odstavených, tak vďaka super plničke na VŠA stavanej na osobné autá by nemuselo ráno vyjsť niekoľko vozov von, lebo jednoducho nestihnú natankovať. A to sa niekeby môže aj pokaziť pumpa. V rámci unifikácie by mohli kúpiť nejaké naftové SORy.
Zeby Kesice tretikrat po sebe ziskali peniaze z eurofondov? A davnejsie tu bolo pisane, ze sa kupi tamto a postavi sa hento, ale vsetko zostalo len na papieri v sufliku.
nie náhodou z Eurofondov? Dávnejšie tu bolo písané že sa krátke vozy kúpia, plynové karosy sa vyradia a na ich trhanárske miesta pôjdu tedomy...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
jt
Trať na Ťahanovce zbytočná a nič riešiaca určite nie je, len ju treba vybudovať správne. Dokonca ani trať na letisko nie je hlúposť, pokojne by tam mohli pokračovať niektoré vlaky z Prešova.